سامسونگ به هوآوی صفحه نمایش می‌فروشد؟ - تکفارس 
سامسونگ به هوآوی صفحه نمایش می‌فروشد؟ - تکفارس 

سامسونگ به هوآوی صفحه نمایش می‌فروشد؟

حسین توحیدلو
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - 11:18
سامسونگ به هوآوی صفحه نمایش می‌فروشد؟ - تکفارس 

چند روز پیش اطلاعاتی درباره تلفن هوشمند Huawei Nexus منتشر شد و حال امروز بنا به شایعات منتشر شده، کمپانی هوآوی قصد دارد صفحه نمایش این تلفن هوشمند را از کمپانی سامسونگ خریداری کند. به تازگی یک منبع کره جنوبی اعلام کرده است که کمپانی هوآوی برای ساخت تلفن هوشمند Huawei Nexus از صفحه نمایش Super AMOLED کمپانی سامسونگ استفاده خواهد کرد. قبل از این بیشتر صفحه نمایش Super AMOLED سامسونگ در خود کمپانی سامسونگ استفاده می شد.

گویا کمپانی سامسونگ قصد دارد از صفحه نمایش های Super AMOLED خود نیز درآمد داشته باشد و فعالیت خود را در این حوزه افزایش دهد. البته قبل از کمپانی هوآوی شرکت های اوپو و ویوو از شرکت سامسونگ صفحه نمایش Super AMOLED را خریداری می کردند.

اگر این شایعات درست باشند، شرکت هوآوی برای تلفن هوشمند Huawei Nexus از صفحه نمایش های Super AMOLED کمپانی سامسونگ استفاده خواهد کرد و این بر هیچ کسی پوشیده نیست که صفحه نمایش های Super AMOLED کمپانی سامسونگ کیفیت خارق العاده ای دارند.

شایان به ذکر است که امسال دو تلفن هوشمند نکسوس عرضه خواهد شد. یکی از این نکسوس ها نسخه بهبود یافته تلفن هوشمند نکسوس ال جی ۲۰۱۳ می باشد و دیگری Huawei Nexus. طبق آخرین خبرهای تلفن هوشمند Huawei Nexus دارای حسگر اثر انگشت نیز می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.