کمپانی اپل برای تامین امنیت مدیر عامل خود سالانه هفتصد هزار دلار هزینه می‌کند - تکفارس 
کمپانی اپل برای تامین امنیت مدیر عامل خود سالانه هفتصد هزار دلار هزینه می‌کند - تکفارس 

کمپانی اپل برای تامین امنیت مدیر عامل خود سالانه هفتصد هزار دلار هزینه می‌کند

حسین توحیدلو
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 00:46
کمپانی اپل برای تامین امنیت مدیر عامل خود سالانه هفتصد هزار دلار هزینه می‌کند - تکفارس 

تامین امنیت مدیر عامل های کمپانی های بزرگ به هیچ عنوان کار آسانی نیست و هزینه های بسیار بسیار بالایی دارد. شاید کسی فکر آن را هم نکند که یک کمپانی علاوه بر پرداخت حقوق یک مدیر عامل، هزینه تامین امنیت این فرد را نیز باید پرداخت کند! کمپانی های بزرگ همیشه برای حفظ و تامین امنیت مدیران خود سالیانه هزینه های بسیار بالایی را پرداخت می کنند. تامین امنیت مدیر عامل کمپانی اپل کار نیز به همین آسانی نیست و طبق خبرگزاری ها، سالانه کمپانی اپل حدود ۷۰۰ هزار دلار بابت تامین امنیت مدیر عامل خود یعنی Tim Cook هزینه می کند. با تک فارس همراه باشید.

این آمار به تازگی توسط سازمان امنیت آمریکا منتشر شده است. در گزارش مالی کمپانی بزرگ اپل که اخیرا منتشر شده است، این کمپانی سالانه ۷۰۰ هزار دلار برای تامین امنیت آقای Tim Cook هزینه می کند. این گزارش مالی به صورت زیر است:

۱-  هزینه های شرکت اپل به حساب بانکی آقای Tim Cook تحت پلان ۴۰۱(k) به مقدار ۱۵۶۰۰ دلار ۲- هزینه های شرکت اپل برای بیمه‌ عمر ۲۵۲۰ دلار ۳- هزینه‌ شرکت اپل سفرهای تفریحی ۵۶۹۲۳ دلار ۴- هزینه‌ های شرکت اپل برای تامین امنیت ۶۹۹۱۳۳ دلار

همانطور که در بالا مشاهده کردید، هزینه حقوق که مبلغی در حدود ۱۵۶ هزار دلار می باشد، هزینه بیمه و سفرهای تفریحی برای آقای Tim Cook توسط کمپانی اپل پرداخت می شود. علاوه بر این هزینه ها کمپانی بزرگ اپل حدود ۷۰۰ میلیون بابت تامین امنیت ایشان سالیانه هزینه می کند. البته مبلغ ۷۰۰ هزار دلار برای تامین امنیت آقای Tim Cook در مقایسه با سایر کمپانی های بزرگ و نامدار که برای تامین امنیت مدیر عامل های خود می کنند، مبلغ زیاد و شگفت انگیزی نیست. بیشترین هزینه برای تامین امنیت مدیر عامل مربوط به کمپانی آمازون است. کمپانی بزرگ آمازون برای تامین امنیت آقای jeff bezos مبلغی حدود ۱.۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ پرداخت کرده است. در زمان مشابه نیز برای تامین مدیر عامل سابق کمپانی بزرگ آمازون، این کمپانی مبلغ ۱.۵ میلیون دلار پرداخت کرده است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.