ویندوز ۱۰ بر روی بیش ۲۵ میلیون کامپیوتر نصب شده است - تکفارس 
ویندوز ۱۰ بر روی بیش ۲۵ میلیون کامپیوتر نصب شده است - تکفارس 

ویندوز ۱۰ بر روی بیش ۲۵ میلیون کامپیوتر نصب شده است

حسین توحیدلو
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 11:41
ویندوز ۱۰ بر روی بیش ۲۵ میلیون کامپیوتر نصب شده است - تکفارس 

بی شک یکی از بزرگترین پروژه های کمپانی مایکروسافت تا به امروز طراحی و ساخت ویندوز ۱۰ بوده است. پس از شکست ویندوز ۸ و با انتشار ویندوز ۸.۱ مایکروسافت درصدد جبران خسارت های وارد شده به کمپانی خود بود که متاسفانه ویندوز ۸.۱ نیز نتوانست به موفقیتی که در انتظار مدیران و کارمندان کمپانی مایکروسافت بود، برسد. پس از آن مایکروسافت به شدت تلاش کرد تا علاوه بر ساخت ویندوز بی نقص برای کامپیوترها، ویندوز خوبی برای اسمارت فون ها و تبلت ها بسازد. طبق خبرگزاری ها گویا ویندوز ۱۰ مایکروسافت بین کاربران محبوب شده و توانسته موفقیت بزرگی را کسب کند.

هفته گذشته کمپانی مایکروسافت در تاریخ ۲۹ جولای نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را به صورت رسمی منتشر کرد. پس از گذشت یک روز از انتشار رسمی ویندوز ۱۰ طبق آمار های منتشر شده، ۱۴ میلیون کامپیوتر در حال اجرای ویندوز ۱۰ بودند که حال طبق منابع خبرگزاری خارجی این عدد به ۲۵ میلیون رسیده است. البته برخی ها هم میگویند که این عدد ۲۷ میلیون است و ۲۷ میلیون دستگاه ویندوزی از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می کنند.

البته زمان اوج نصب ویندوز ۱۰ زمانی بود که در هر ثانیه ۱۵۰۰ عدد ویندوز ۱۰ بر روی دستگاه ها نصب می شد که البته هم اکنون این چنین نیست اما پس از گذشت تنها یک هفته اضافه شدن ۱۰ میلیون دستگاه به ویندوز ۱۰ نشان دهنده تقاضا و محبوبیت بالای این سیستم عامل است. البته این نکته را نباید فراموش کنیم که نمیتوانیم ویندوز ۱۰ را با ویندوز های قبلی یعنی ویندوز ۸، ویندوز ۸.۱، ویندوز ۷ و… مقایسه کنیم چرا که این ویندوز ها خریداری می شدند اما ویندوز ۱۰ به مدت یک سال رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد.

استراتژی کمپانی بزرگ مایکروسافت گویا پاسخ داده و انتشار رایگان ویندوز ۱۰ برای ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۷ باعث افزایش تقاضای کاربران شده است. بنابراین کاربران از تمام نقاط جهان هم اکنون مشغول به استفاده از ویندوز ۱۰ هستند و تنها پس از گذشت یک هفته و نصب ییش از ۲۷ میلیون ویندوز ۱۰ بر روی دستگاه ها با سیستم عامل ویندوز، موفقیت بزرگی برای کمپانی مایکروسافت محسوب می شود و این موفقیت باعث تشویق مایکروسافت به توسعه برنامه های ویندوز ۱۰ خواهد شد.

شما از ویندوز ۱۰ استفاده می کنید؟ دیدگاه شما نسبت به ویندوز ۱۰ چگونه است؟ دیدگاهتان را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.