مشخصات تلفن هوشمند Galaxy Note 5 و Galaxy S6 edge Plus فاش شد - تکفارس 
مشخصات تلفن هوشمند Galaxy Note 5 و Galaxy S6 edge Plus فاش شد - تکفارس 

مشخصات تلفن هوشمند Galaxy Note 5 و Galaxy S6 edge Plus فاش شد

حسین توحیدلو
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 15:03
مشخصات تلفن هوشمند Galaxy Note 5 و Galaxy S6 edge Plus فاش شد - تکفارس 

همانطور که خبر دارید، تنها چند روز دیگر (۱۳ آگوست امسال) کمپانی محبوب سامسونگ قصد دارد از سه گجت جدید خود رونمایی کند. دو گجت از این سه گجت به تربیت Samsung Galaxy Note 5 و Samsung Galaxy S6 edge Plus می باشند که هنوز گجت سوم توسط کمپانی سامسونگ اعلام نشده است. شایعاتی مبینی بر اینکه سامسونگ قصد معرفی تبلت جدیدی خود با صفحه نمایش ۱۸ اینچی به گوش می رسد اما هنوز صحت این خبر تایید نشده است. وبسایت تکفارس نیز کنفرانس کمپانی سامسونگ را به صورت زنده پوشش خواهد کرد. با ما همراه باشید.

به تازگی یکی از فروشگاه های آنلاین خاورمیانه ای با نام Jarir تصویری از مشخصات دو اسمارت فون Samsung Galaxy Note 5 و Samsung Galaxy S6 edge Plus منتشر کرده است که هنوز این مشخصات توسط سامسونگ تایید یا تکذیب نشده است. اگر فرض کنیم اطلاعات منتشر شده در تصاویر زیر صحت داشته باشند، در این صورت نگاهی به مشخصات هر دو اسمارت فون بی نظیر می اندازیم.

مشخصات تلفن هوشمند Samsung Galaxy Note 5:

Specs for the Samsung Galaxy Note 5

بنا به مشخصات منتشر شده، تلفن هوشمند Samsung Galaxy Note 5 دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن و کیفیت ۱۴۴۰ x 2560 یا همان ۲K می باشد. چیپست این تلفن هوشمند نیز Exynos 7422 SoC می باشد و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگ تا ۶۴ گیگ خواهد بود. کمپانی سامسونگ در تلفن هوشمند Samsung Galaxy Note 5 از رم ۴GB استفاده کرده که باعث افزایش سرعت و عملکرد تلفن هوشمند خواهد شد.

چند روز پیش نیز خبری مبنی بر اینکه نسخه دو سیم کارته تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۵ از درگاه microSD نیز پشتیبانی خواهد کرد، به گوش می رسید. حال طبق اطلاعات منتشر شده توسط این فروشگاه، این اسمارت فون از microSD نیز پشتیبانی می کند و کاربران میتوانند از microSD 128 گیگابایتی نیز استفاده کنند و فضای حافظه گوشی خود را افزایش دهند.

دوربین پشت Samsung Galaxy Note 5 حدود ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسل است. کمپانی سامسونگ از باتری ۴۱۰۰mAh میلی آمپری در این گوشی استفاده کرده است و طبق اطلاعات این تلفن هوشمند به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۵.۱ بهره مند است. وزن این گجت ۱۶۹ گرم و ضخامت آن نیز ۷.۶ میلی متر می باشد. حال به سراغ گجت دوم یعنی Samsung Galaxy S6 edge Plus میرویم.

مشخصات تلفن هوشمند Samsung Galaxy S6 edge Plus:

Specs for the Samsung Galaxy S6 edge+

طبق اطلاعات منتشر شده، تلفن هوشمند Samsung Galaxy S6 edge Plus دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن و کیفیت ۱۴۴۰ x 2560 یا همان ۲K می باشد. چیپست این تلفن هوشمند نیز Exynos 7420 SoC می باشد. رم تلفن هوشمند Samsung Galaxy S6 edge Plus رم ۴ گیگابایتی است که سرعت بالایی دارد. همچنین حافظه داخلی این گوشی در نوع ۳۲ گیگ و ۶۴ گیگی در بازار وجود خواهد داشت.

دوربین پشت اسمارت فون Samsung Galaxy S6 edge Plus حدود ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسل است. کمپانی سامسونگ از باتری ۳۰۰۰mAh میلی آمپری در این گوشی استفاده کرده است و این تلفن هوشمند نیز مانند گلکسی نوت ۵ به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۵.۱ بهره مند است. وزن تلفن هوشمند Samsung Galaxy S6 edge Plus  در حدود ۱۵۶ گرم و ضخامت آن نیز ۶.۹ میلی متر می باشد.

در هر صورت صحت این اطلاعات هنوز مشخص نیست و باید تا ۱۳ آگوست منتظر بمانیم تا کمپانی سامسونگ به صورت رسمی از این دو اسمارت فون رونمایی کند.

دیدگاه خودتان را درباره مشخصات تلفن هوشمند Galaxy Note 5 و Galaxy S6 edge+ با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید