۵ ویژگی برتر OnePlus 2 - تکفارس 
۵ ویژگی برتر OnePlus 2 - تکفارس 

۵ ویژگی برتر OnePlus 2

مسعود مقدم
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 21:50
۵ ویژگی برتر OnePlus 2 - تکفارس 

بعد از تمام حواشی و شایعاتی که طرفداران OnePlus 2 ایجاد کردند، نهایتا این شرکت پیش فروش این دستگاه را آغاز نمود و تا به حال دو میلیون درخواست برای آن داشته است! در حالی که کاربران واقعا عاشق این اسمارت فون شده اند، این شرکت به خودش جرات داده تا به صورت مخفی، اخباری را بروز دهد که خبر از گوشی جدید آن ها، در کریسمس امسال می دهد. این اخبار نشان می دهد که نام پرچمدار بعدی وان پلاس، OnePlus 3 یا OnePlus 2S نخواهد بود که این امکان را می دهد که آن ها سراغ یک نسخه ی ” مینی ” رفته باشند اما طی مصاحبه ای که موسس این شرکت با USA Today داشته، وی گفته است که گوشی بعدی که ما تولید خواهیم کرد، سخت افزار قوی تری نسبت به OnePlus 2 خواهد داشت که کمی قضیه را پیچیده می کند.

اما بگذارید در حال حاضر ۵ ویژگی برتر OnePlus 2 که پرچمدار فعلی این شرکت است را بازگو کنیم تا دلیل محبوبیت این مدل را متوجه شوید.

۱. این گوشی قطعا یک صفحه نمایش ۲K یا بهتر خواهد داشت:

روزلوشن ۱۰۸۰P این روز ها بر روی تلفن های همراه هوشمند، امری عادی به نظر می رسد و با وجود شرکت های افراطی مانند سامسونگ و ال جی، که پای روزلوشن های Ultra HD یا همان Quad HD را به این صنعت وارد کرده اند، وان پلاس ۲ نیز به سراغ یک صفحه نمایش ۲K به بالا خواهد رفت.

۲. وچود NFC:

ممکن است این قابلیت در حال حاضر محبوبیت خاصی نداشته باشد اما با توسعه ی تکنولوژی پرداخت از طریق اسمارت فون ها، در آینده NFC کمک بزرگی به این پرچمدار خواهد کرد.

۳. نبود درگاه کارت حافظه:

شاید به نظر این یک قابلیت مثبت تلقی نشود اما در واقع اگر به مشخصات این گوشی و قیمت آن نگاهی داشته باشیم، متوجه می شویم که شما برای نسخه های مختلف با حافظه های مختلف، پول بسیار کمی بابت وجود یک حافظه ی درون گوشی می پردازید.

۴. باتری قابل تعویض:

امروزه شاهد عرضه ی اسمارت فون هایی نظیر پرچمداران سونی و اپل هستیم که باتری آن ها قابل تعویض نیست و در صورت وجود خرابی در آن ها، شما موظفید مقدار اضافه ای بابت باز شدن قاب گوشی بپردازید. در وان پلاس ۲، شما در هر زمان که اراده کنید، قادر به تعویض باتری آن هستید.

۵. طراحی ساده و زیبا:

ظاهر OnePlus 2 نسبت به پرچمدار قبلی این شرکت، تفاوت زیادی نکرده است و در واقع نیاز به ایجاد یک انقلاب یا تغییر اساسی حس نمی شد. آخرین ویژگی این گوشی هوشمند این است که طراحی ساده ی آن باب میل هر کاربری خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.