شمارش معکوس برای دومین UNPACKED سامسونگ در ۲۰۱۵ - تکفارس 
شمارش معکوس برای دومین UNPACKED سامسونگ در ۲۰۱۵ - تکفارس 

شمارش معکوس برای دومین UNPACKED سامسونگ در ۲۰۱۵

مسعود مقدم
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 23:11
شمارش معکوس برای دومین UNPACKED سامسونگ در ۲۰۱۵ - تکفارس 

تقویم های خود را برای سیزدهم آگوست علامت بزنید، چرا که یکی از بزرگترین رویداد های دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۵، در تاریخ گفته شده رقم خواهد خورد. در این روز، شاهد رونمایی از قدرتمند ترین و زیبا ترین دیوایس هایی خواهیم بود که این کمپانی کره ای، می تواند در حال حاضر بسازد. این کنفرانس تحت عنوان دومین  UNPACKED 2015 در شهر نیو یورک برگزار خواهد شد.

همانطور که سامسونگ پیش تر اعلام کرده بود، در کنفرانس UNPACKED این هفته ی خود، شاهد معرفی دو فبلت جدید این شرکت به نام های Samsung Galaxy Note 5 و نسخه ی بزرگ Galaxy S6 Edge یعنی S6 Edge Plus خواهیم بود. مشخصات فنی این دو مدل به صورت کامل به بیرون راه پیدا کرده است و از مهم ترین مواردی که در آن مشاهده می شد، استفاده از چیپست مشابه استفاده شده در S6 و S6 Edge یعنی Exynos 7420 بود.

unpacked21qaa

 

کنفرانس های UNPACKED همیشه به عنوان یک میزبان برای سری جدید Galaxy Note ها محسوب می شود. ناگفته نماند که سامسونگ، امسال یک ماه زود تر دست به برگزاری این کنفرانس زده است.

اکنون چند ساعتی می گذرد که وبسایت فیلیپینی سامسونگ، شمارش معکوس UNPACKED را شروع کرده است و به ترتیب نسخه های دیگر این وبسایت نیز این کار را انجام دادند. سامسونگ ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و تصویری که در پایین مشاهده می کنید مربوط به وبسایت ایرانی این کمپانیست.

unpackedrteh

 

وبسایت تکفارس نیز وظیفه ی خود دانسته تا در تاریخ پنج شنبه، بیست و دوم مرداد ماه با پوشش زنده ی این کنفرانس، سهمی در خدمت رسانی به کاربران ایرانی علاقه مند به تکنولوژی داشته باشد. اخبار بیشتر به زودی متقابلا اعلام خواهد شد. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.