آیا یک هوآوی دیگر برای IFA برنامه ریزی شده است؟ - تکفارس 
آیا یک هوآوی دیگر برای IFA برنامه ریزی شده است؟ - تکفارس 

آیا یک هوآوی دیگر برای IFA برنامه ریزی شده است؟

مسعود مقدم
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 01:39
آیا یک هوآوی دیگر برای IFA برنامه ریزی شده است؟ - تکفارس 

تصویری که به تازگی توسط کاربر مشهور توئیتر Evan Blass یا همان @evleaks به اشتراک گذاشته شده است، نما های اصلی گوشی بعدی شرکت هوآوی که در IFA در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد. را نشان می دهد. این شخص ابتدا طی یک توئیت متنی اعلام کرد که این مدل دارای قابلیت Force Touch خواهد بود که چند دقیقه بعد نیز اعلام کرد که اشتباهی رخ داده است و گوشی بعدی هوآوری قابلیت درک میزان فشار وارد شده بر صفحه نمایش را نخواهد داشت.

برای افرادی که اخبار منتشر شده مربوط به Force Touch را دنبال نکرده اند باید بگوییم که قابلیتیست که اپل با ساعت هوشمند خود آن را معرفی کرد. Force Touch به دستگاه این توانایی را می دهد تا تفاوت میان یک لمس عادی یا یک لمس با فشار زیاد را شناسایی کند. که همین باعث می شود دیوایس هوشمند به طور خودکار قابلیت هایی را فعال یا غیر فعال کند. البته شبیه این قابلیت پیش تر در دستگاه های هوشمند تحت عنوان Long Tap مورد استفاده قرار گرفته بود اما تفاوت اینجاست که در Long Tap شما با مدت زمانی که صفحه را لمس می کنید به دستگاه اطلاعات می دهد اما در Force Touch شما با مقدار نیرویی که به صفحه وارد می کنید به دستگاه اجازه اعمال تغییراتی را می دهید.

به نظر می رسد که این قابلیت یکی از ویژگی های اصلی iPhone 6s و iPhone 6s Plus باشد که بر روی آن مانور داده خواهد شد. البته اولین اسمارت فونی که به صورت رسمی این قابلیت را معرفی کرد، ZTE Axon Mini است که در سپتامبر عرضه خواهد شد.

New-large-screen-Huawei-handset-coming-to-IFA

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.