LG نیز به جمع منتشر کنندگان آپدیت های ماهانه ی امنیتی پیوست - تکفارس 
LG نیز به جمع منتشر کنندگان آپدیت های ماهانه ی امنیتی پیوست - تکفارس 

LG نیز به جمع منتشر کنندگان آپدیت های ماهانه ی امنیتی پیوست

مسعود مقدم
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 03:06
LG نیز به جمع منتشر کنندگان آپدیت های ماهانه ی امنیتی پیوست - تکفارس 

به تازگی، شرکت سامسونگ اطلاعیه ای منتشر نمود مبتنی بر اینکه آن ها قصد دارند از این به بعد علاوه بر بروزرسانی های معمولی که در دسترس کاربران قرار خواهند داد، آپدیت هایی نیز تحت عنوان بروزرسانی امنیتی را به صورت ماهانه منتشر کنند. اخیرا روزنه های امنیتی بسیار خطرناکی در سیستم عامل اندروید پیدا شده است که هر شرکتی را به ترس می اندازد. از طرفی شرکت گوگل که توسعه دهنده ی این سیستم عامل به شمار می رود، قول داده است که گوشی های Nexus هم از این قاعده خارج نباشند.

سخنگوی بخش موبایل شرکت LG به Wired گفت:

ما از این به بعد آپدیت هایی را به صورت ماهانه در اختیار اپراتور ها قرار خواهیم داد که برای امنیت و پایداری هر چه بیشتر اسمارت فون هایمان طراحی شده اند. اپراتور ها طی زمان بندی های مناسب این بروزرسانی ها را به دست کاربران خواهند رساند.

این امر را نیز پیش تر یکی از کارکنان شرکت گوگل در کنفرانس امنیتی Black Hat 2015 تایید کرده بود. شاید هنوز هم افرادی باشند که وجود اسمارت فون ها را در دنیای امروزی جدی نگیرند اما به جرات می توان گفت بالای ۹۰% از افرادی که بر روی کره ی خاکی زندگی می کنند، یک دستگاه موبایل دارند که با آن به انجام کار های روزمره ی خود می پردازند و هر کدام از آن دستگاه ها، یک تهدید محسوب می شوند.

همانطور که می بینید با مسائل پیش آمده، شرکت های سازنده نیز یکی پس از دیگری دست به کار می شوند تا امنیت کاربران خود را بیشتر از قبل، مطمئن نگهداری کنند، از این رو کاربران نیز می توانند آرامش خاطر بیشتری داشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید