پردازنده های رده بالای Intel Xeon به کامپیوتر های شخصی می آیند - تکفارس 
پردازنده های رده بالای Intel Xeon به کامپیوتر های شخصی می آیند - تکفارس 

پردازنده های رده بالای Intel Xeon به کامپیوتر های شخصی می آیند

مسعود مقدم
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 03:37
پردازنده های رده بالای Intel Xeon به کامپیوتر های شخصی می آیند - تکفارس 

پردازنده های Xeon از شرکت اینتل فاصله ی زیادی تا عرضه و فروش در فروشگاه های معتبر ندارد. این شرکت تصمیم گرفته است تا اولین مدل این دسته پردازنده ها را با نام E3-1500M v5 به صورت رسمیمعرفی کند. این مدل پردازنده ها دارای ابعاد بسیار کوچک هستند که همانطور که گفتیم مختص دستگاه های قابل حمل و نقل طراحی شده اند. در عین حال Xeon ها یکی از قدرتمند ترین پردازنده های این شرکت نیز خواهد بود که از تمام تکنولوژی های روز اینتل بهره می برد که به کاربر اجازه ی پردازش های سنگین و رندر مدل های ۳ بعدی High-poly را می دهد.

پردازنده های Xeon دارای تکنولوژی جدید خواهند بود که به بهینه سازی رم و آزاد سازی فضای مورد نیاز آن کمک بسیاری می کند. این پردازنده ها همچنین دارای کانکتور Thunderbolt 3 نیز خواهند بود. این کانکتور اجازه ی استفاده از USB-C استفاده همزمان از دو صفحه نمایش ۴K را به کاربر می دهد.

اطلاعات تکمیلی درباره ی E3-1500M به زودی منتشر خواهد شد و شاهد استفاده ی وسیع از آن ها در لپ تاپ ها خواهیم بود. اما به طور قطع می توان گفت که منتظر خرید یکی از آن ها تا پاییز نباشید. این طراحی اینتل به همگان نشان خواهد داد که جای دادن یک کامپیوتر High-End در ابعاد یک لپتاپ کار دشواری نخواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید