رندرهای جدیدی از BlackBerry Venice منتشر شد - تکفارس 
رندرهای جدیدی از BlackBerry Venice منتشر شد - تکفارس 

رندرهای جدیدی از BlackBerry Venice منتشر شد

حسین توحیدلو
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 11:20
رندرهای جدیدی از BlackBerry Venice منتشر شد - تکفارس 

تلفن های هوشمند BlackBerry در بازار تقاضای کمتری نسبت به تلفن های هوشمند سایر کمپانی ها همچون سامسونگ و اپل دارند اما با این حال هنوز هم عاشقان اسمارت فون BlackBerry را میتوانیم پیدا کنیم. ماه گذشته در فضای مجازی رندری از اسمارت فون BlackBerry Venice منتشر شد که در این تصویر فقط شاهد تلفن همراه همراه با کیبورد QWERTY بودیم. در تصویر دوم نیز تلفن همراه بدون کیبورد قابل رویت بود. حال امروز سه تصویر جدید از تلفن هوشمند جدید BlackBerry Venice منتشر شده است. همراه تک فارس باشید.

تاکنون هیچ اسمارت فون از خانواده بک بری جود نداشت که سیستم عامل آن اندروید باشد! امروز با انتشار این تصویر مشاهده میکنیم که تلفن همراه BlackBerry Venice از سیستم عامل اندروید بهره می برد. باید یادآوری که کنیم Murtazin قبلا در ماه ژوئن اعلام کرده بود که سری ونیز اسمارت فون BlackBerry از سیستم عامل منبع باز اندروید بهره مند است. این اولین تلفن هوشمند BlackBerry با سیستم عامل اندروید است.یکی از تصاویر منتشر شده از تلفن هوشمند BlackBerry Venice نیز آیکون های سیستم عامل اندروید را نمایش می دهند که آیکون نرم افزار گوگل پلی استور نیز در میان آیکون ها مشاهده می شود.

یکی دیگر از رندرهای جدید که امروز در فضای مجازی منتشر شده است، مربوط به دوربین این گجت می شود. با توجه به این تصویر ساختار دوربین BlackBerry Venice دارای لنز ۱۸ مگاپیکسلی است. اگر خاطرتان باشد قبلا نیز شایعاتی مبنی بر اینکه دوربین BlackBerry Venice کیفیت ۱۸ مگاپیکسلی دارد، به گوش می رسید و این تصویر شایعات گذشته را گویا تایید میکند. طبق اطلاعات نوشته شده در تصویر جدید، دوربین پشتی BlackBerry Venice مجهز به تکنولوژی تشخیص خودکار فوکوس می باشد و به احتمال زیاد این تلفن هوشمند از سری بک بری Passport لرزشگیر اپتیکال دارد. آخرین تصویر نیز نشان دهنده این است که اسمارت فون از Chromecast پشتیبانی می کند و این در حالی است که بک بری ۱۰ از این برنامه پشتیبانی نمی کرد و با توجه به آیکون برنامه Chromecast میتوان شایعاتی که درمورد سیستم عامل BlackBerry Venice منتشر می شد، را درست دانست. طبق این تصاویر سیستم عامل اسمارت فون BlackBerry Venice اندروید می باشد.

با این همه حال و با انتشار سه تصویر، هنوز هم اطلاعات زیادی از اسمارت فون BlackBerry Venice وجود دارد که همچنان از آن بی خبر هستیم. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده در ماه نوامبر دو کمپانی AT&T و T-Mobile اسمارت فون BlackBerry Venice عرضه خواهد شد. اطلاعات دیگر از تلفن هوشمند BlackBerry Venice این است که این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۴ اینچی با لبه های خمیده در هر دو طرف و با رزولوشن ۱۴۴۰ x 2560 است. این گوشی از چیپست Snapdragon 808 SoC شش هسته ای بهره می برد که سرعت بسیار بالایی دارد. پردازنده گرافیکی این دستگاه نیز Adreno 418 می باشد و این گجت از رم ۳ گیگابایتی بهره می برد.

در زیر شما را به دیدن رندرهای جدید از اسمارت فون BlackBerry Venice دعوت میکنیم.

Render shows BlackBerry Hub running on Android

Cross-section of the rear camera confirms an 18MP snapper will be on the back

Chromecast is supported on the Android powered BlackBerry Venice

Previously released render shows the phone with the QWERTY closed

در آخر دیدگاه خود را نسبت به مشخصات و رندرهای جدید اسمارت فون BlackBerry Venice با دیگران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید