با اولین گوشی سه بعدی HD جهان بدون نیاز به عینک آشنا شوید - تکفارس 
با اولین گوشی سه بعدی HD جهان بدون نیاز به عینک آشنا شوید - تکفارس 

با اولین گوشی سه بعدی HD جهان بدون نیاز به عینک آشنا شوید

حسین توحیدلو
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 15:13
با اولین گوشی سه بعدی HD جهان بدون نیاز به عینک آشنا شوید - تکفارس 

اگر به خاطر داشته باشید کمپانی هایی نظیر HTC و LG اسمارت فون های ۳ بعدی را طراحی و ساخته بودند. اسمارت فون HTC EVO 3D و ال جی Optimus 3D هر دو دارای صفحه نمایش ۳ بعدی بودند. اما نکته قابل توجه اینجاست که کمپانی اسمارت فون HTC EVO 3D دارای صفحه نمایش سه بعدی با رزولوشن ۵۴۰×۹۶۰ پیکسل است و اسمارت فون ال جی Optimus 3D دارای صفحه نمایش سه بعدی با رزلوشون ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل می باشد. شایان به ذکر است که برای استفاده از ۳ بعدی بودن این صفحه نمایش ها، باید از عینک مخصوص سه بعدی استفاده کرد. حال طبق خبری که به تازگی منتشر شده است، کمپانی VKWorld قصد دارد اولین اسمارت فون سه بعدی با کیفیت HD جهان را طراحی و بسازد و سرانجام در بازار عرضه کند. با ما همراه باشید.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده د فضای مجازی، کمپانی VKWorld اولین گوشی سه بعدی HD جهان را تولید خواهد کرد. همچنین در کنار کیفیت بالای صفحه نمایش سه بعدی، نیازی به عینک برای استفاده از سه بعدی بودن صفحه نمایش نخواهید داشت. بنا به گفته های این کمپانی، نام این اسمارت فون Discovery S1 می باشد.

بنا به گفته کمپانی VKWorld، تلفن هوشمند  Discovery S1 دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با فناوری گوریلاگلس ۳ و با رزولوشن  ۷۲۰ x 1280 یا همان HD می باشد. همچنین تراکم پیکسلی این گجت ۲۶۷ پیکسل در اینچ است. طبق این اطلاعات، اسمارت فون Discovery S1 اولین گوشی سه بعدی HD جهان بدون نیاز به عینک است. اسمارت فون های HTC EVO 3D و ال جی Optimus 3D در هر صورت اسمارت فون های خوبی بودند و برخی از فیلم های یوتیوب را به صورت سه بعدی برای کاربران نمایش می دادند. علاوه بر این این دو اسمارت فون دارای دو لنز (dual-lens) بود که به دارندگان اجازه می دهد که به صورت سه بعدی نیز عکس برداری کنند. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص دوربین تلفن هوشمند Discovery S1 اعلام نشده است.

البته کاربران اسمارت فون های سه بعدی در گذشته به سازندگان این نوع گوشی ها (HTC EVO 3D و ال جی Optimus 3D ) اعلام کرده بودند که در حین حال سردرد و سرگیجه میگیرند. در هر صورت زمان زیادی از عرضه این نوع اسمارت فون ها گذشته و جالب اینجاست که باید منتظر باشیم تا ببینیم فناوری گوریلاگلس ۳ و صفحه نمایش سه بعدی بدون نیاز به عینک چنین مشکلاتی را رفع خواهد کرد یا خیر.

متاسفانه کمپانی VKWorld هنوز اطلاعاتی درباره زمان معرفی و قیمت و سایر اطلاعات دیگر از این گجت منتشر نکرده است.

شما را به دیدن تصاویر اولین اسمارت فون ۳ بعدی HD بدون نیاز به عینک را دعوت میکنیم.

نظر خود را در خصوص با اولین گوشی سه بعدی HD جهان بدون نیاز به عینک با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید