گوگل در پی ساخت سرویس Maps مخصوص کودکان است - تکفارس 
گوگل در پی ساخت سرویس Maps مخصوص کودکان است - تکفارس 

گوگل در پی ساخت سرویس Maps مخصوص کودکان است

حسین توحیدلو
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 20:02
گوگل در پی ساخت سرویس Maps مخصوص کودکان است - تکفارس 

در عصر ارتباطات و تکنولوژی علاوه بر کاربران بالغ، کودکان نیز از فضای مجازی و امکانات و سرویس های آن استفاده می کنند و به نظر کمپانی های مختلف مانند کمپانی گوگل باید سرویس ها را برای کودکان به صورت مجزا طراحی کرد که فرصت استفاده و یاگیری کودکان را را سریعتر کند. کمپانی بزرگ گوگل سال گذشته به صورت رسمی از ایده جدید خود رونمایی کرد. کمپانی گوگل سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد برخی از برنامه ها را به صورت مجزا مخصوص کودکان طراحی کند. این کمپانی اولین ایده خود را بر روی شبکه یوتیوب آغاز کرد. YouTube Kids چند ماه گذشته (ماه فبریه) در دسترس کودکان قرار گرفت و مدتی پیش طبق اظهارات خانم Susan Wojcicki، مدیر کل شبکه یوتیوب، سرویس YouTube Kids باعث افزایش محتوای خانوادگی به صورت ۸۰ درصد شده است. امروز خبری مبنی بر اینکه این کمپانی بزرگ قصد دارد سرویس مپ و زمین خود را نیز برای کودکان به صورت مجزا طراحی کند، منتشر شد. با ما همراه باشید.

امروز بنا به گفته منابع خبری، در لیست استخدامی های کمپانی گوگل مشاهده شده که این کمپانی از افرادی که در زمینه مپ و Earth مهارت دارند و همچنین با نحوه ارتباط و دوستی با کودکان آشنا هستند، درخواست همکاری کرده است. در زیر میتوانید متن دقیق آگهی کمپانی بزرگ گوگل را مطالعه کنید.

شما مشاور کمپانی گوگل در زمینه طراحی سرویس مپ مخصوص کودکان خواهید بود. شما در این شغل با مهندسان طراحی، مدیران پروژه و سایر مشاورها مشغول به کار خواهید شد و کار شما بسیار نزدیک به کار گروهی خواهد بود.

سخنگوی کمپانی نامدار گوگل درباره استخدام نیروی جدید هیچگونه سخنی نگفته است و گویا ایده این کمپانی تعاملی تر از گذشته خواهد شد. آیا مدرسان و معلمان در مدارس از سرویس های مخصوص کودکان برای اموزش و یادگیری کودکان استفاده خواهند کرد؟ آیا سرویس Google Earth به صورت گرافیکی مخصوص کاربران طراحی خواهد شد؟

البته باید فراموش نشود که در زمان رونمایی از سرویس YouTube Kids شکایت ها و انتقادهای بسیاری توسط کاربران از کمپانی گوگل صورت گرفت. دلیل این شکایت ها این بوده که برخی از محتوای سرویس YouTube Kids برای کودکان مناسب نیستند و علاوه بر آن در این سرویس تبلیغات بیش از اندازه وجود دارد.

دیدگاه شما درمورد ساخت سرویس های مخصوص کاربران توسط کمپانی گوگل چیست؟ آیا این کار نتیجه ای خوبی خواهد داشت؟ دیدگاه خودتان را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید