قیمت Xiaomi Redmi Note 2 به همراه تصویری از آن منتشر شد - تکفارس 
قیمت Xiaomi Redmi Note 2 به همراه تصویری از آن منتشر شد - تکفارس 

قیمت Xiaomi Redmi Note 2 به همراه تصویری از آن منتشر شد

مسعود مقدم
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - 04:20
قیمت Xiaomi Redmi Note 2 به همراه تصویری از آن منتشر شد - تکفارس 

یک کاربر چینی به اسم @KJuma تصویری از Xiaomi Redmi Note 2 معرفی نشده منتشر کرده است که نمای جلوی گوشی را نشان می دهد. علاوه بر آن، قیمت فبلت نیز مشخص شده است که چیزی حدود ۱۷۷ دلار خواهد بود. هم چنین شایعاتی مبنی بر قیمت ۱۲۸ دلاری این فبلت منتشر شده بود بنابراین می توان از حدود قیمت Redmi Note 2 اطمینان حاصل نمود. در زمان خرید یکی از این فبلت ها به خاطر داشته باشید که دو نوع از آن در بازار موجود خواهد بود؛ یک مدل با پردازنده ی Snapdragon 615 SoC و دیگری با چیپست Media Tek MT6795.

مشخصات منتشر شده از این فبلت نشان می دهد که آن دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ خواهد بود. ۲ گیگابایت رم نیز در کنار هر دو مدل چیپ های Redmi Note 2 قرار گرفته است. نکته ی منفی در رابطه با این مدل این است که آن تنها دارای حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی خواهد بود که قابل ارتقا نیست. به عنوان دوربین آن یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در عقب گوشی قرار گرفته است در صورتی که یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز وظیفه ی ثبت تصاویر سلفی کاربر را بر عهده خواهد داشت.

Redmi Note 2 قطر ۸.۰۵ میلیمتری خواهد داشت که وزن ۱۵۹ گرمی را نیز برای این مدل به همراه داشته است. ناگفته نماند که Redmi Note 2 با اندروید نسخه ۵.۰.۲ به صورت پیشفرض و باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری به فروش خواهد رسید.

پیش بینی می شود که Redmi Note 2 در سیزدهم آگوست معرفی شود؛ دقیقا در تاریخی که از MIUI 7 پرده برداری می شود و فبلت های سامسونگ نیز میهمان ویژه ی این روز خواهند بود.

Xiaomi-Redmi-Note-2

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید