تصویری از یک هوآوی که هنوز هویت آن مشخص نشده است - تکفارس 
تصویری از یک هوآوی که هنوز هویت آن مشخص نشده است - تکفارس 

تصویری از یک هوآوی که هنوز هویت آن مشخص نشده است

مسعود مقدم
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - 04:38
تصویری از یک هوآوی که هنوز هویت آن مشخص نشده است - تکفارس 

حتما کاربر Evan Blass یا همان @evleaks را به خاطر دارید. همه ی ما تا حدودی مدیون این کاربر هستیم چرا که اگر او نبود، ما قبل از رونمایی های بزرگ، هیچ اطلاعاتی درباره ی مشخصات گوشی های معرفی نشده به دست نمی آوردیم. حال این کاربر دست به انتشار تصاویری زده است که از یک گوشی هوآوری تهیه شده و همزمان برنامه ی آنتوتو در این گوشی باز است که به ما اجازه ی خواندن مشخصات آن را می دهد.

انتظار می رود که این مدل در IFA امسال رونمایی شود و منبع چینی که این تصویر توسط آن به کاربر رابط رسیده است، مدل گوشی را CRR-UL00 اعلام داشته که احتمال دارد نام آن Huawei Ascend Mate 7 Plus یا Huawei Ascend Mate 7 Mini باشد.

البته گزینه ی دوم ما یعنی Mate 7 Mini بیشتر به واقعیت نزدیک است چرا که همانطور که می بینید این گوشی از یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی بهره می برد که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد که تراکم پیکسلی آن نیز ۴۶۹ پیکسل بر هر اینچ خواهد بود. علاوه بر این، CRR-UL00 توسط یک پردازنده ی Kirin هشت هسته ای پشتیبانی می شود در حالی که GPU آن Mali-T624 بوده و ۳ گیگابایت رم نیز در آن تعبیه شده است.

Mate 7 Mini یا Plus دارای یک بدنه ی تمام فلزی خواهد بود که از قابلیت Froce Touch نیز بهره می برد. یکی از نقاط عطف این مدل این است که سنسور اثر انگشت در آن جای داده شده و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی هوآوی با اندروید نسخه ی ۵.۱.۱ به صورت پیشفرض عرضه می شود. همچنین همانطور که اعلام کردیم، معرفی Mate 8 تا سال آینده تاخیر خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.