Android Pay با اسمارت فون ال جی نکسوس ۵ منتشر می شود - تکفارس 
Android Pay با اسمارت فون ال جی نکسوس ۵ منتشر می شود - تکفارس 

Android Pay با اسمارت فون ال جی نکسوس ۵ منتشر می شود

حسین توحیدلو
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - 13:33
Android Pay با اسمارت فون ال جی نکسوس ۵ منتشر می شود - تکفارس 

اگر یکی از کاربران اپل باشید حتما نام اپل پی را شنیده اید! کمپانی اپل مدت هاست که از سرویس اپل پی رونمایی کرده است و کاربران در حال استفاده از این سرویس فوق العاده هستند. حال کمپانی بزرگ گوگل نیز قصد معرفی Android Pay را دارد. همانطور که میدانید کمپانی ال جی و هوآوی دو اسمارت فون خود از خانواده نکسوس را بزودی معرفی خواهند کرد و طبق آخرین خبرها ار کره جنوبی اسمارت فون ال جی نکسوس ۵ دارای حسگر اثر انگشت می باشد. طبق آخرین خبرهایی که از کشورهای کره جنوبی به دست رسیده است، گوگل در زمان معرفی اسمارت فون ال جی نکسوس ۵ از Android Pay نیز رونمایی خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

مدت ها پیش کمپانی بزرگ گوگل از Android Pay با عنوان گوگل والت (سرویس پرداخت بزرگ G) رونمایی کرده بود و حال این کمپانی قصد رقابت با اپل پی را دارد. بار دیگر در حوزه دیگر شاهد رقابت دو تولیدکننده غول دنیا هستیم.

تلفن هوشمند نکسوس ال جی ۵ که قبلا توسط کمپانی ال جی وارد بازار شده بود، به موفقیت بزرگی دست یافت و خریداران از این اسمارت فون بسیار راضی بودند و از امتیازات داده شده به این گوشی میتوان میزان رضایت مندی منتقدان و کاربران را فهمید. به دلیل محبوبیت زیاد این تلفن هوشمند انتظار داریم که نسل بعدی اسمارت فون ال جی نکسوس ۵ نیز مانند نسل قبلی خود به موفقیت دست یابد و خریداران از این اسمارت فون راضی باشند. علاوه بر این با توجه به استفاده کمپانی ال جی از حسگرهای اثر انگشت در تلفن های هوشمند خود انتظار می رود که اولین اسمارت فون مجهز به Android Pay همان گوشی یعنی اسمارت فون ال جی نکسوس ۵ باشد. به دلیل استفاده این گوشی از حسگر اثر انگشت منابع کره جنوبی نیز اعلام کردند که Android Pay همزمان با اسمارت فون ال جی نکسوس ۵ رونمایی خواهد شد.

همچنین طبق آخرین آمارها و دانش کمپانی LG از بازار تکنولوژی و گوشی های هوشمند در آمریکای شمالی و اروپا باعث می شود که کمپانی بزرگ گوگل برای معرفی خدمات جدید خود از محصولات ال جی استفاده کند و به همین دلایل ممکن است Android Pay با اسمارت فون ال جی نکسوس ۵ منتشر شود. گزارشات حاکی از این است که کمپانی بزرگ ال جی در طراحی ظاهری اسمارت فون ال جی نکسوس ۵ از طراحی های قبلی خود یعنی G4 استفاده نخواهد کرد و همین دلیل باعث می شود که جذابیت سمارت فون ال جی نکسوس ۵ نزد کاربران و علاقه مندان بیشتر خواهد بود چرا که با طراحی ظاهری جدید همه شگفت انگیز و سورپرایز خواهند شد.

دیدگاه شما نسبت به سرویس Android Pay چیست؟ دیدگاه خودتان را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.