Nokia آماده ی بازگشت به صنعت موبایل - تکفارس 
Nokia آماده ی بازگشت به صنعت موبایل - تکفارس 

Nokia آماده ی بازگشت به صنعت موبایل

مسعود مقدم
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 01:44
Nokia آماده ی بازگشت به صنعت موبایل - تکفارس 

اگر به خاطر داشته باشید، شرکت نوکیا سری گوشی های لومیا را طراحی کرد که امروزه در دست بسیاری از کاربران اسمارت فون ها دیده می شود. بعد از توقف خط تولید لومیا ها توسط نوکیا، مایکروسافت صاحب امتیاز نام تجاری لومیا شد و آن ها را تا به امروز به بهترین نحو طراحی و عرضه کرد. در حال حاضر امکان خرید شرکت آلکاتل توسط این شرکت وجود دارد و از این رو، نوکیا قصد دارد بار دیگر نام لومیا را پس گرفته، و به کار خود ادامه دهد.

با توجه به اخباری که امروز منتشر شد، شرکت نوکیا از طریق Linkedin در حال جذب کارمندانیست که در نوشتن برنامه های نرم افزاری تبهر داشته باشند. آن ها همچنین به دنبال کارمندانی هستند که بخش بازاریابی این شرکت را اداره کنند. در سال گذشته تبلت اندرویدی Nokia N1 در کشور چین عرضه شد و اکنون بعد از گذشت یک سال، به بازار اروپا، به خصوص انگلیس راه پیدا کرده است. رابط کاربری این تبلت نیز Z Launcher بود که توسط خود نوکیا طراحی شده بود.

این شرکت هم چنین با نام تجاری سابق به کار خود ادامه خواهد داد. البته این شرکت کار ساخت گوشی هایش را به تنهایی صورت نخواهد داد و همانطور که N1 در واقع توسط Foxconn ساخته شده بود، شرکت های دیگر با آن ها همکاری خواهند کرد.

سوال اصلی این است که نوکیا بعد از یک غیاب طولانی در بازار اسمارت فون ها، چگونه آینده ی خود را تضمین خواهد کرد تا دیگر اتفاقات ناخوشایندی را متحمل نشود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.