با مدیر عامل جدید گوگل آشنا شوید - تکفارس 
با مدیر عامل جدید گوگل آشنا شوید - تکفارس 

با مدیر عامل جدید گوگل آشنا شوید

مسعود مقدم
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 03:59
با مدیر عامل جدید گوگل آشنا شوید - تکفارس 

حتما اگر یکی از کاربرانی باشید که به اطلاعات شرکت های سر شناس اشراف داشته باشید، آقای Larry Page معرف حضور شما می باشد. خبر داغی برای شما داریم و آن این است که این شخص دیگر مدیر عامل گوگل نخواهد بود و شرکتی را تحت عنوان Alphabet به معنای الفبا راه اندازی کرده است که فعالیت خود را به زودی شروع خواهد نمود.

آقای پیج شخصا خبر جانشینی Sundar Pichai را به جای خود اعلام کرد پس از این به بعد، بهترین موتور جستجو، و یکی از بهترین توسعه دهندگان صنعت اسمارت فون ها، یک مدیر جدید را به خود می بیند. شرکت Alphabet نیز به طور کلی از گوگل جدا نیست، حتی یکی از توابع این شرکت است و آن ها با یکدیگر همکاری هایی را خواهند داشت.

آقای Pichai در گذشته، در بخش های مختلفی از شرکت گوگل مانند اندروید، گوگل کروم، بخش موتور جستجو، نقشه ی گوگل و گوگل پلاس نیز مشغول به کار بود و این یک ترفیع درجه برای وی محسوب می شود. البته ارتقای شغلی ای که او را به رئیس یکی از بزرگترین شرکت های جهان بدل کرد.

این شاید بدین معنا باشد که تغییرات بزرگی برای گوگل در راه است. آقای Pichai از سال ۲۰۰۴ در شرکت گوگل فعالیت دارد پس وی به خوبی با تمام امور گوگل آشنایی دارد. وی هم چنین ایده های بسیار مهمی را در این شرکت عملی کرده است که برخی از آن ها واقعا کوچک نیستند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.