کوآلکام Snapdragon 616 را نیز معرفی کرد - تکفارس 
کوآلکام Snapdragon 616 را نیز معرفی کرد - تکفارس 

کوآلکام Snapdragon 616 را نیز معرفی کرد

مسعود مقدم
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 05:13
کوآلکام Snapdragon 616 را نیز معرفی کرد - تکفارس 

چند ساعت پیش خبری را منتشر نمودیم که در آن به معرفی دو چیپست جدید شرکت کوآلکام پرداختیم. حال با توجه به اینکه تا عرضه ی Snapdragon 820 زمان زیادی مانده است، این شرکت تصمیم گرفته است تا پردازنده های میان رده ی خود را معرفی کند. در واقع مدل ۶۱۶ و مدل های ۴۱۲ و ۲۱۲، نسخه های آپگرید شده ی Snapdragon های ۶۱۵، ۴۱۰ و ۲۱۰ هستند. البته تغییرات این مدل های پیشرفت داده شده، به قدری نیستند که شگفت آور باشند اما خوب مقدمه ای هستند برای ورود پرچمدار، ۸۲۰.

اسنپ دراگون ۶۱۶ تفاوت بسیار زیادی با ۶۱۵ ندارد و تنها از سرعت کلاک ۱ به ۱.۲ گیگاهرتز ارتقا یاقته است. این در صورتیست که نسخه های ۴۱۲ و ۲۱۲ نسبت به مدل های قدیمی تر خود تغییرات بیشتری را شامل شده اند و نتیجه ی بهتری را برای کاربر بر جای می گذارند. در پایین تغییرات کامل را می بینید.

specs

 

شرکت کوآلکام هنوز در رابطه با تاریخ انتشار این چیپست ها صحبتی نکرده است اما انتظار می رود تا قبل از پایان سال جاری میلادی شاهد استفاده از آن ها در اسمارت فون های پایین رده و میان رده باشیم. درباره ی ۸۲۰ نیز سخنی بر زبان آورده نشده است، اما چیزی که مسلم است این است که این شرکت هیچ گاه دوست ندارد اتفاقات ۸۱۰ نیز برای این مدل تکرار شود پس بیشترین میزان تلاش خود را خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید