Samsung Galaxy S6 edge Plus در کشور مالزی تایید شد - تکفارس 
Samsung Galaxy S6 edge Plus در کشور مالزی تایید شد - تکفارس 

Samsung Galaxy S6 edge Plus در کشور مالزی تایید شد

حسین توحیدلو
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 14:44
Samsung Galaxy S6 edge Plus در کشور مالزی تایید شد - تکفارس 

اگر اخبار دنیای تکنولوژی و مخصوصا خبرهای اسمارت فون Samsung Galaxy S6 edge Plus را دنبال می کردید، حتما آگاه هستید که ماه گذشته تصویری در فضای مجازی منتشر شده که بنا به آن تصویر اسمارت فون Samsung Galaxy S6 edge Plus در سنگاپور مورد تایید قرار گرفته بود. حال امروز تصویر دیگری از تاییدیه این گوشی منتشر شده که این تصویر نشان می دهد تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ اچ پلاس توسط آزانس تحقیقاتی صنعتی SIRIM در مالزی نیز تایید شده است. آزانس تحقیقاتی صنعتی SIRIM در مالزی چند روز پیش اسمارت فون سامسونگ گلکسی نوت ۵ را نیز تایید کرده بود. با این حساب دو اسمارت فون جدید کمپانی سامسونگ در مراسم Unpacked حضور خواهند داشت و کمپانی سامسونگ به صورت رسمی در این مراسم (۱۳ آگوست) در شهر نیویورک آمریکا از این دو گوشی رونمایی خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

اسمارت فون Samsung Galaxy S6 edge Plus از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد و هنوز هم اطلاعاتی درباره اینکه آیا این گوشی از حافظه خارجی microSD پشتیبانی خواهد کرد یا خیر، برای علاقمندان مشخص نیست. کمپانی های سازنده اسمارت فون ها به تازگی در گوشی های دو سیم کارته شیار سیم کارت دوم را به شکلی می سازند که در صورت استفاده نکردن از سیم کارت دوم کاربران بتوانند از حافظه خارجی microSD استفاده کنند و حافظه گوشی خود را افزایش دهند. این شیار، شیار کمبو هیبریدی (hybrid combo slot) نام دارد. حال به همین خاطر و به دلیل دو سیم کارته بودن گوشی Samsung Galaxy S6 edge Plus شایعاتی مختلفی در این خصوص مشاهده می شود. انتظار می رود که در صورت وجود شیار hybrid combo slot در اسمارت فون Samsung Galaxy S6 edge Plus، این مدل از خانواده سامسونگ فروش بسیار خوبی در بازار داشته باشد و خریداران زیادی نظرشان به گوشی سامسونگ گلکسی اس ۶ اچ + تغییر کند. طبق خبرگزاری ها در صورت پشتیبانی از microSD حافظه خارجی گوشی تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد.

البته فقط این قابلیت برای ما پنهان نمانده و هنوز اطلاعات و سوال های زیادی است که پاسخی برای آن ها نمیتوانیم پیدا کنیم. امیدواریم که در روز ۱۳ آگوست مصادف با ۲۲ مرداد ماه پاسخ تمامی سوالات را دریافت کنیم. بنا به گفته دو اسمارت فون سامسونگ گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اچ + در تاریخ ۲۱ آگوست وارد بازار شوند. قیمت این دو محصول بی نظیر در روز سه شنبه ۲۲ مرداد ماه توسط کمپانی سامسونگ اعلام خواهد شد.

در زیر میتوانید تصویری که نشان دهنده تایید شدن Samsung Galaxy S6 edge Plus توسط آزانس تحقیقاتی صنعتی SIRIM مالزی را مشاهده کنید.

http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/201949-image/m-a.png

وبسایت تکفارس مراسم Unpacked 2015 را به صورت زنده پوشش خواهد کرد و شما کاربران عزیز تکفارس میتوانید این مراسم را به صورت زنده دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.