لپ تاپ های جدید لنوو از نمایشگر های ۴K و پردازشگرهای Xeon بهره خواهند برد - تکفارس 
لپ تاپ های جدید لنوو از نمایشگر های ۴K و پردازشگرهای Xeon بهره خواهند برد - تکفارس 

لپ تاپ های جدید لنوو از نمایشگر های ۴K و پردازشگرهای Xeon بهره خواهند برد

حسین توحیدلو
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 15:19
لپ تاپ های جدید لنوو از نمایشگر های ۴K و پردازشگرهای Xeon بهره خواهند برد - تکفارس 

این روزها اگر قصد خرید لپ تاپ های قدرتمند و حرفه ای میگردید حتما مشاهده کردید که لپ تاپ های بسیاری در بازار یافت می شوند که از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی با یک دیگر ندارند. حق با شماست! این روزها کمپانی های مختلفی لپ تاپ های حرفه ای بسیاری را برای انجام محسابات سنگین طراحی و تولید کرده اند و اگر نگاهی به سخت افزار و قطعات داخلی این لپ تاپ ها بیاندازید هیچ گونه تفاوتی را مشاهده نخواهید کرد. کمپانی لنوو گویا با این موضوع آشنا شده و به تازگی از دو لپ تاپ حرفه ای جدید خود با نام های ThinkPad P50 و P70 رونمایی کرده است و شما اگر به سخت افزار این دو لپ تاپ نگاه کنید نمیتوانید بگویید که سخت افزار این لپ تاپ نیز مانند سایر لپ تاپ های موجود در بازار است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

دو لپ تاپ جدید لنوو با نام های ThinkPad P50 و P70  علاوه بر اینکه از نمایشگرهای بی نظیر ۴K و کارت گرافیک های حرفه ای NVIDIA Quadro بهره می برند، بلکه از آخرین فناوری و پردازشگرهای کمپانی اینتل یعنی پردازشگر Xeon (مخصوصا E3-1500M) به عنوان پردازشگر لپ تاپ بهره مند هستند. شما دیگر مجبور به حل پردازشگرهای سری Core i کمپانی اینتل نیستید. اگر یکی از کارهای شما با لپ تاپ های شخصی خودتان طراحی فیلم های سه بعدی در خارج از محل کارتان است، دو لپ تاپ ThinkPad P50 و P70 میتوانند بهترین پیشنهاد برای شما باشند. پردازشگر این دو لپ تاپ جدید کمپانی لنوو از ۶۴ گیگابایت حافظه پشتیبانی می کند و همچنین پورت های Thunderbolt 3 برای کنترل دو صفحه نمایش ۴K در این لپ تاپ ها قرار داده شده اند.

لپ تاپ ThinkPad P50 دارای صفحه نمایش با سایز ۱۵٫۶ اینچی و ۵٫۶ پوند بدنه، یک پورت Thunderbolt 3 و سه پورت USB می باشد. در عین حال لپ تاپ P70 اولین لپ تاپ ۱۷ اینیچی همراه بعد از بعد ThinkPad W700 مدل ۲۰۰۹ کمپانی لنوو محسوب می شود. متاسفانه شما برای عرضه دو لپ تاپ کمپانی لنوو ThinkPad P50 و P70 باید تا  سه ماهه چهارم سال میلادی جاری صبر کنید. با این حال شما مجبور به پرداخت حق اضافه نخواهید شد اگر شما تجملات را مانند ۴K کنار بگذارید. شایان به ذکر است که قیمت مدل های پایه لپ تاپ P50 از ۱۵۹۹ دلار و لپ تاپ P70 از ۱۹۹۹ دلار به بالا شروع خواهد شد.

دیدگاه شما در خصوص مشخصات سخت افزاری دو لپ تاپ جدید ThinkPad P50 و P70 چیست؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید