نسخه MediaTek گوشی HTC One M9 در اکتبر عرضه خواهد شد - تکفارس 
نسخه MediaTek گوشی HTC One M9 در اکتبر عرضه خواهد شد - تکفارس 

نسخه MediaTek گوشی HTC One M9 در اکتبر عرضه خواهد شد

حسین توحیدلو
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 19:44
نسخه MediaTek گوشی HTC One M9 در اکتبر عرضه خواهد شد - تکفارس 

همانطور که میدانید سهام کمپانی بزرگ HTC در این روزها به شدت کاهش یافته و باعث شده که این کمپانی روزهای بحرانی خود را سپری کند. یکی از دلایل پایین آمدن سهام این شرکت فروش بسیار کم اسمارت فون HTC One M9 می باشد. یکی از دلایل فروش پایین گوشی HTC One M9 نیز استفاده کمپانی اچ تی سی از چیپست Snapdragon 810 در این گوشی بود. اگر اخبار این چیپست را دنبال کرده باشید می دانید که چیپست Snapdragon 810 باعث داغ شدن گوشی ها می شود و به همین دلیل کمپانی اچ تی سی موفق به فروش زیاد گوشی HTC One M9 نشد. کمپانی HTC برای فرار از این بحران و مشکلات گویا تصمیم به تعویض چیپست این گوشی ها می کند! طبق خبرگزاری ها این کمپانی قصد دارد در ماه اکتبر اسمارت فون های HTC One M9 را چیپست های MediaTek وارد بازار کند. در ادامه همراه تک فارس باشید.

البته کمپانی HTC پس از آگاه شدن با مشکل داغ شدن زیاد اسمارت فون HTC One M9 سریع اقدام به انتشار بروز رسانی هایی در این رابطه کرد و تا حدی این مشکل برطرف شد اما متاسفانه کاربران در ابتدا از این موضوع آگاه شدند و بسیاری از کاربران از خرید این اسمارت فون منصرف شدند و به اسمارت فون های دیگری روی آوردند و به همین ترتیب فروش گوشی HTC One M9 بسیار کاهش پیدا کرد. حال بنا به خبرگزاری ها، کمپانی بزرگ HTC قصد دارد از پرچمدار جدیدی با عنوان Hero رونمایی کرد و به احتمال زیاد این پرچمدار جدید را در سه ماه پایانی سال میلادی جاری عرضه کند. به گفته خبرها پرچمدار Hero همان اسمارت فون HTC One M9 است اما با این تفاوت که دیگر شاهد چیپست Snapdragon 810 نیستیم و این کمپانی تایوانی از چیپست ۱۰ هسته ای MediaTek در اسمارت جدید خود استفاده کرده است. نسخه MediaTek گوشی HTC One M9 در ماه اکتبر توسط کمپانی تایوانی اچ تی سی وارد بازار خواهد شد. البته هنوز مدل دقیق چیپست MediaTek مشخص نشده است.

این اطلاعات از اسمارت فون اچ تی سی وان ام ۹ توسط یک فروشگاه چینی (Chinese) منتشر شده و به گفته این فروشگاه قیمت اسمارت فون های HTC One M9+ و the HTC One E9+ قیمت نسبتا بالایی دارند با این حساب نسخه MediaTek گوشی HTC One M9 باید قیمتی همچون گوشی های یاد شده داشته باشد و باید این قیمت منطقی باشد! متاسفانه هنوز درستی این خبر مشخص نیست و باید تا ماه اکتبر صبر کنیم تا مشاهده کنیم که آیا کمپانی تایوانی HTC از نسخه MediaTek گوشی HTC One M9 رونمایی و عرضه خواهد کرد یا خیر!

دیدگاه خود را درباره نسخه MediaTek گوشی HTC One M9 با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.