اسمارت فون ZUK Z1 رسما معرفی شد - تکفارس 
اسمارت فون ZUK Z1 رسما معرفی شد - تکفارس 

اسمارت فون ZUK Z1 رسما معرفی شد

حسین توحیدلو
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 20:44
اسمارت فون ZUK Z1 رسما معرفی شد - تکفارس 

به تازگی کمپانی جدیدی با نام ZUK توسط کمپانی بزرگ لنوو تاسیس شده است که این کمپانی در زمینه ساخت تلفن های هوشمند فعالیت خواهد کرد. در واقع مالک اصلی کمپانی ZUK همان لنوو است. حال به تازگی این کمپانی اولین اسمارت فون خود را با نام ZUK Z1 به صورت رسمی معرفی کرد. در حالی که از زمان معرفی این اسمارت فون تنها چند ساعت گذشته یک منبع چینی به سرعت این گوشی را مورد بررسی قرار داده است. در ادامه همراه ما باشید.

اسمارت فون ZUK Z1 اسمارت فون فلزی است که دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p می باشد. ضخامت این تلفن هوشمند ۸.۹ میلی‌ متر است. البته ضخامت نسبتا زیاد این گوشی به دلیل باتری آن است. کمپانی ZUK از باتری ۴,۱۰۰mA میلی آمپری در گوشی ZUK Z1 استفاده کرده است که این باتری برای این گوشی بسیار عالی است! همچنین این اسمارت فون فوق العاده قابلیت شارژ سریع هم دارد.

سیستم عامل گوشی ZUK Z1 اندروید نسخه ۵.۱ است. پردازشگر این دستگاه تازه ساخت Snapdragon 801 شصت و چهار بیتی است که سرعت بسیار بالایی دارد و رم این دستگاه نیز ۳ گیگابایت است که میتوانید به راحتی از چندین برنامه به صورت همزمان استفاده کنید و شاهد هیچگونه کمبود سرعت در محاسبه داده ها نخواهید بود. حافظه داخلی این گوشی هوشمند نیز ۶۴ گیگابایت است که متاسفانه از microSD پشتیبانی نمی کند. در پایین صفحه نمایش نیز U-Touch قرار دارد که این U-Touch مجهز به حسگر اثر انگشت می باشد و میتوانند اثر انگشت شما را شناسایی کند. علاوه بر قابلیت حسگر اثر انگشت این دکمه اجازه دسترسی به برخی از برنامه ها می دهد. همچنین شرکت ZUK کاورهایی مشابه کاورهای کمپانی ال جی را عرضه خواهد کرد که بخش پنجره‌ دایره‌ ای شکل میتواند به صورت مجازی ساعت را برای دارندگان نمایش دهد.

دوربین پشتی اسمارت فون ZUK Z1 کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی دارد که این دوربین از فناوری IMX214 کمپانی سونی و لرزش گیر اپتیکال بهره می برد. دوربین جلویی این دستگاه نیز ۸ مگاپیکسل است که برای تصویر برداری سلفی و تماس های تصویری کیفیت بسیار خوبی دارد. اسمارت فون ZUK Z1 قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت را دارد. همچنین این تلفن هوشمند از نسل چهارم اپراتورها یعنی ۴G LTE پشتیبانی می کند. علاوه بر این ZUK Z1 دارای پورت USB از نوع C می باشد. کمپانی تازه تاسیس ZUK قیمت اسمارت فون ZUK Z1 را ۲۸۵ دلار (€۲۵۸) اعلام کرده است که احتمالا این اسمارت فون در تاریخ ۱۸ آگوست آماده فروش باشد.

نظر شما در خصوص با اسمارت فون ZUK Z1 چیست؟ قیمت این محصول را چگونه ارزیابی می کنید؟ منتظر شنیدن پاسخ های شما هستیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید