معرفی بهترین بازی های تحت اندروید - تکفارس 
معرفی بهترین بازی های تحت اندروید - تکفارس 

معرفی بهترین بازی های تحت اندروید

محمد صادق طالبی
۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - 11:06
معرفی بهترین بازی های تحت اندروید - تکفارس 

معرفی بهترین بازی های تحت اندروید

در این مقاله که به صورت هفتگی عرضه خواهد شد سعی داریم بهترین بازی های اندروید را برایتان معرفی کنیم.

Abyss: The Wraiths of Eden

اگر شما هم از طرفداران سبک ماجراجویی اشاره – کلیک هستید، Abyss قطعا جزو بهترین بازی های موجود از لحاظ کیفیت بصری می باشد که برای اندروید عرضه شده است پس استدیوی G5 با ید به این ساخته خود افتخار کند. این بازی با ساخت محیطی آزادانه مانند Bioshock حس یک بازی کامل را به بازی کننده القا میکند. پس زمینه های دو بعدی زیبا و زرق و برق دار و همچنین شخصیت های سه  بعدی قطعا شما را غرق تماشای خود خواهد کرد.

درحال حاضر این بازی رایگان است ولی به زوری برای کشف ماجرا های دریای enthralling باید مبلغی را پرداخت. اگر آماده اید، ماسک اکسیژن خود را بزنید و در این دریای بیکران شیرجه بزنید. مشهور است Robert Marceau به طرز مشکوکی در دریا ناپدید شده است و حال فقط نامزد رابرت برایش مانده است تا به اعماق دریا ها فرود آید و سر از این موضوع مرموز دربیاورد. enture به آب های ناشناخته و مغشوش اش معروف است و حال توسط شیاطین به تصرف درآمده است، در مقابل معشوقه ی رابرت به تنهایی باید معما های این دریا را حل کرده، هیولا ها را کشته و غواص از دست رفته خود را دوباره بیابد. آیا رابرت زنده است؟ این همان چیزی است که در آخر بازی خواهید فهمید. پس این بازی را از دست ندهید.

لینک دانلود Abyss: The Wraiths of Eden 

Moonlight Runner

یک دونده بی پایان… آن هم فقط در تاریکی شب. این دونده شب گرد، تقلید نیست بلکه اگر آن را بازی کنید درمیابید که این بازی یک نوآوری است، چیزی دیگر کم پیدا می شود. این بازی در نگاه اول به شدت شبیه بازی لیمبو است و لی اگر در دل بازی و داستان بازی فرو برویم این بازی دنیایی دیگر دارد. بازی دارای فیزیکی خوب، صدا گذاری عالی است.

آماده شوید تا با این شبگرد کوچک به ماجراجویی بپردازید، آن هم فقط در نور ماه. شما می توانید در حین پریدن از موانع و رد کردن معما های سخت از صدای گیتار اسپانیایی هم لذت ببرید. این بازی تقریبا چیزی که از یک بازی توقع دارید را دارد. حال این سوال پیش می آید که این موجود که شبیه دختر بچه است چرادر تاریکی شب می دَوَد؟ این جواب را در بازی خواید یافت. پس به سراغش رفته و این بازی را از ندهید. این بازی در آینده ای نزدیک مراحلی جدیدی ارائه خواهد شد.

 

لینک دانلود Moonlight Runner

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.