گوگل سازماندهی شد / شرکت Alphabet به جمع شرکت های گوگل پیوست - تکفارس 
گوگل سازماندهی شد / شرکت Alphabet به جمع شرکت های گوگل پیوست - تکفارس 

گوگل سازماندهی شد / شرکت Alphabet به جمع شرکت های گوگل پیوست

محمدرضا قدمگاهی
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 21:56
گوگل سازماندهی شد / شرکت Alphabet به جمع شرکت های گوگل پیوست - تکفارس 

حتما در اخبار گذشته ی تکفارس خوانده اید که گوگل، در کادر مدیریتی خود تغییراتی عمده ایجاد کرده است. این شرکت پس از آنکه مدیرعامل خود را تغییر داد، اعلام یک سازماندهی جدید کرده و شرکتی به نام Alphabet را، به جمع شرکت های فرعی خود افزود. پس از تغییر در مدیریتف لاری پیج، یکی از سهام داران بزرگ شرکت گوگل دست به مطرح ساختن ایده ی شرکت آلفابت کرد. شرکت گوگل جدا از اینکه یک موتور قدرتمند جستجو و برترین سایت جهان از نظر الکسا باشد، شرکت های فرعی زیادی نیز دارد. یکی از این شرکت ها، اندروید است که خیلی از شما با این نرم افزار آشنایی کامل دارید.

شرکت آلفابت، با توجه به پستی که در صفحه ی اول آن نیز مشاهده می‌شود، مجموعه ای از شرکت های بزرگی است که حتی میتواند گوگل را در زیرمجموعه ی خود جای دهد! هر حرفی که در این وبسایت مشاهده می‌شود، مشخصه ی یک شرکت بزرگ می‌باشد.

alphabet-2015-google

 

 

این شرکت شامل تمامی شرکت های Youtube، آندروید، و بخش آزمایشات گوگل بوده و همه آنها را در زیرمجموعه ی خود جای داده است. این شرکت بزرگ، قدم اول برای ساماندهی شرکت های متصل به گوگل است. موسسان این شرکت لری پیج و سرگئی برین بوده و آن ها اذعان دارند که شرکت گوگل، امروزه زیرمجموعه ای از Alphabet است! سوندار پیچای نیز چندی پیش به عنوان جانشین لری پیچ، معرفی شد. حال شرکت بزرگی به نام Alphabet چشم به جهان گشوده است!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.