ساعت هوشمند هوآوی بزودی در آمریکا عرضه خواهد شد - تکفارس 
ساعت هوشمند هوآوی بزودی در آمریکا عرضه خواهد شد - تکفارس 

ساعت هوشمند هوآوی بزودی در آمریکا عرضه خواهد شد

حسین توحیدلو
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 22:47
ساعت هوشمند هوآوی بزودی در آمریکا عرضه خواهد شد - تکفارس 

این روزها بازار ابزارهای پوشیدنی هوشمند بسیار داغ است و کمپانی های سازنده اسمارت فون ها در کنار تولید گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند نیز طراحی و تولید می کنند. ساعت های هوشمند اینقدر در بازارها معروف و محبوب شده اند که کمپانی ها علاوه بر رقابت در صنعت تولید تلفن های هوشمند در زمینه ساعت های هوشمند نیز با یکدیگر رقابت می کنند. مدتی پیش کمپانی معروف شده هوآوی از ساعت هوشمند خود در مراسم رونمایی از محصولات خود، کنگره جهانی موبایل (MWC)، رونمایی کرد! حال طبق خبرگزاری های، کمپانی بزرگ هوآوی بزودی ساعت هوشمند خود را در کشور آمریکا عرضه خواهد کرد. این خبر در یکی از وبسایت های رسمی کمپانی هوآوی به صورت مرموز منتشر شد. در این وبسایت ساعاتی پیش تصویری مرتبط با ساعت هوشمند منتشر شد که در این تصویر نوشته است:

همین گوشه و کنار است.

مخاطب این جمله بی شک اسمارت واچ کمپانی هوآوی است اما منظور از این جمله ممکن است این باشد که بزودی کمپانی هوآوی ساعت هوشمند خود را در ایالات متحده آمریکا منتشر کند. با ما در ادامه همراه باشید.

اگر اطلاعاتی درباره این اسمارت واچ کمپانی هوآوی نمی دانید باید بگوییم که این ساعت هوشمند مجوز و تاییدیه FCC را کسب کرده است و این میتواند معنی ای داشته باشد. معنی این تاییدیه این است که به عرضه این ساعت هوشمند بسیار نزدیک هستیم. در اوایل سال جاری کمپانی بزرگ هوآوی قصد داشت اولین اسمارت واچ خود را که بر پایه Android Wear است، وارد بازار کند که متاسفانه این کمپانی پس از گذشت چند ماه اعلام کرد که به دلیل وجود مشکلات فراوان هنوز قادر به عرضه این اسمارت واچ نیستیم! در آن زمان کمپانی هوآوی اعلام کرد که این اسمارت واچ را در ماه های سپتامبر و یا اکتبر سال جاری روانه بازار خواهیم کرد که هم اکنون به ماه های سپتامبر و اکتبر نزدیک هستیم و گویا به عرضه اولین اسمارت واچ کمپانی هوآوی نزدیک هستیم.

هیچکس منظور دقیق جمله “همین گوشه و کنار است” را نمی داند و همه منابع با نظر های شخصی خود این جمله را تفسیر می کنند. اما با توجه به گفته های کمپانی هوآوی که اولین اسمارت واچ خود را در ماه های سپتامبر و اکتبر عرضه خواهد کرد و همچنین انتشار تصویری با وجود جمله مرموز “همین گوشه و کنار است” به احتمال زیاد بزودی اولین ساعت هوشمند کمپانی هوآوی در کشور آمریکا و سایر کشورها جهان عرضه خواهد شد.

دیدگاه شما نسبت به ساعت هوشمند هوآوی چیست؟ به نظر شما بزودی شاهد عرضه اولین اسمارت واچ هوآوی خواهیم بود؟ دیدگاه شخصیتان را همین جا به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.