ساخت یک اتوبان مخصوص خودرو های الکتریکی - تکفارس 
ساخت یک اتوبان مخصوص خودرو های الکتریکی - تکفارس 

ساخت یک اتوبان مخصوص خودرو های الکتریکی

امیرحسین
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 23:42
ساخت یک اتوبان مخصوص خودرو های الکتریکی - تکفارس 
بریتانیا قصد دارد تا یک جاده ی آزمایشی برای خودرو های الکتریکی است که در آن مکان هایی در نظر گرفته شده است که دارای شارژر خودرو های الکتریکی است و رانندگان می توانند با توقف در آنها خود رو شارژ کرده تا قادر شوند تا مسافت طولانی را رانندگی کنند و دیگر مشکلاتی نظیر کم بود شارژ را نداشته باشند , گزارش ها حاکی از آن است که ساخت این جاده تا پایان سال جاری میلادی آغاز گردد
این کار اولین در نوع خود هستند بدون شک جای کار بسیار دارد تا این تکنولوژی در بریتانیا نهادینه شود و ماشین های الکتریکی و حتی بی سیم نیز جای خود را در این صنعت گسترده باز کنند .

مهندس ساخت بزرگراه شرکت انگلند های ویز آقای مایک ویلسون گفت : فن آوری خودرو های الکتریکی با یک سرعت روزافزون در حال گسترش است ، و ما در مقابل رشد تولید گازهای گلخانه ای توسط وسایل نقلیه بنزینی که در بزگراه های انگلستان در حال رفت و آمدند مسئولیم .

این گزارش ها می گویند که سی و هفت هزار خودروی الکتریکی در انگلستان وجود دارد و این در حالی است که تنها هشت هزار هفتصد ایستگاه برای شارژ ها آن ها وجود دارد . به نظر می رسد این تعداد نسبتا کم دلیل این باشد که استقبال از خودرو های هوشمند تا این حد پایین بوده و مردم از این بابت نگرانند که مشکل شارژ روبرو شوند و اما حالا بزرگ راهی که قرار است که در بریتانیا احداث شود باعث این خواهد شد تا چشم اندازی را ترسیم کنیم که در آن مردم نگرانی از بابت شارژ خودرو های خود نداشته باشند و عملا این مشکل بر طرف خواهد شد .

وزیر حمل و نقل بریتانیا اندرو جونز ( Andrew Jones ) می گوید : پتانسیل این را داریم تا داریم تا ایستگاه های شارژ را در جای جای بریتانیا نصب کنیم , وی همچنین از بودجه در نظر گرفته شده ی دولت انگلستان برای این امر خبر داد : دولت آماده است پانصد میلیون پوند ( معادل هفتصد و هفتادو نه میلیون دلار ) را برای گسترش خودرو های هوشمند ظرف پنج سال آینده هزینه کند تا بریتانیا را کماکان در خط مقدم این فن آوری نگه دارد . وی همچنین از اشتغال زایی این صنعت یاد کرد .
همچنین بررسی ها نشان می دهد اگر دولت انگلستان قصد دارد تا این تکنولوژی را گسترش دهد باید در هر بیست مایل یک ایستگاه شارژ بنا کند که این مسافت در خیابان های شهری به دلیل توقف های بسیار افزایش می یابد .
شما چه فکر می کنید آیا آنها می توانند این فناوری را گسترش دهند , نظر خود را با ما در میان بگذارید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید