OnePlus 2 هم اکنون برای تمامی کاربران قابل خرید است - تکفارس 
OnePlus 2 هم اکنون برای تمامی کاربران قابل خرید است - تکفارس 

OnePlus 2 هم اکنون برای تمامی کاربران قابل خرید است

مسعود مقدم
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 00:49
OnePlus 2 هم اکنون برای تمامی کاربران قابل خرید است - تکفارس 

بعد از تمامی انتظارات برای OnePlus 2، سر انجام تمامی افرادی که مایل به خرید یک نسخه از آن بودند، در حال حاضر به خواسته شان رسیده اند؛ این گوشی پایش را از چین بیرون گذاشت و در اکثر نقاط جهان قابل تهیه است. این گوشی در کشور های هند و آمریکا از ساعت ۰۴:۰۰ امروز موجود برای خرید خواهد بود.

علاوه بر این، شرکت سازنده ی این گوشی یک سیستم دعوتنامه را طراحی کرده بود که کسانی که آن را پیش خرید کرده بودند، زود تر از بقیه قادر به خرید OnePlus 2 هستند. جالب است بدانید در روز هایی که ثبت نام برای پیش خرید فعال بود، بیش از ۳.۵ میلیون نفر برای آن درخواست داده بودند.

همانطور که پیش تر گفتیم، این گوشی برای آمریکای شمالی شامل تاخیر ۲ الی ۳ هفته ای شده بود که در حال حاضر ظاهرا نسخه ی ۶۴ گیگابایتی و مشکی آن برای کاربران در دسترس قرار گرفته است.

OnePlus 2 یک اسمارت فون رده بالا محسوب می شود که دارای پردازنده ی مدل Snapdragon 810 به همراه چهار عدد ARM Cortex-A57 و سرعت کلاک ۲.۰ GHz و چهار عدد Cortex-A53 با سرعت کلاک ۱.۶ GHz مجهز شده است. یک Adreno 430 وضیفه ی پردازش اعمال گرافیکی این مدل را به عهده خواهد داشت و هم چنین این مدل که از دو سیم کارت همزمان و قابلیت ۴G LTE پشتیبانی می کند، دارای رم ۳ و ۴ گیگابایتی خواهد بود با توجه مدلی که شما انتخاب می کنید ( ۱۶ یا ۶۴ گیگابایتی ).

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.