قیمت  Xiaomi Redmi Note 2 مشخص شد - تکفارس 
قیمت  Xiaomi Redmi Note 2 مشخص شد - تکفارس 

قیمت Xiaomi Redmi Note 2 مشخص شد

مسعود مقدم
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 01:11
قیمت  Xiaomi Redmi Note 2 مشخص شد - تکفارس 

این روز ها یکی از پرکارترین روز های شرکت شیائومی محسوب می شود، چرا که این شرکت علاوه بر این که مشغول ساخت تعدادی از گوشی های هوشمند خود می باشد، فردا از MIUI 7 نیز رونمایی خواهد کرد که ۶ روز بعد منتشر خواهد شد.

تصویری که در پایین می بینید، قیمت Redmi Note 2 را نشان، و بخشی از مخشصاتی که از این مدل شایعه شده بود را تایید می کنند. در حال حاضر Redmi Note 2 برای خرید موجود نیست اما انتظار می رود تا پایان ماه در دسترس خریداران قرار گیرد.

grgr

 

در اولین نگاه، قیمت ۲۴۹ دلاری گوشی به چشم می خورد. که عدد بسیار خوبی ار نسبت به مشخصات این مدل ارائه می دهد.

Redmi Note 2 از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Full HD بهره می برد ( TENAA آن را ۵.۵ اینچ معرفی کرده بود ). البته احتمال می رود که اطلاعات باز هم نادرست باشد اما زمانی که گوشی قیمت نیز دارد، درصد اشتباه بودن اطلاعات پایین می آید.

یک چیپست Snapdragon 615 در قلب این گوشی جای گرفته است که آن را از آن چه که به نظر می رسد، سریع تر ساخته است. ۲ گیگابایت حافظه ی رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است که در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقاءِ آن مناسب به نظر می رسد. هم چنین دوربین های عقب و جلوی آن به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی خواهند بود.

از دیگر مشخصات آن می توان به باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری آن اشاره کرد. این در حالیست که به طرز غیر قابل باوری، Redmi Note 2 با اندروید نسخه ی ۴.۴ کیت کت به صورت پیش فرض به فروش خواهد رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.