قیمت رسمی Galaxy S6 Edge Plus اعلام شد - تکفارس 
قیمت رسمی Galaxy S6 Edge Plus اعلام شد - تکفارس 

قیمت رسمی Galaxy S6 Edge Plus اعلام شد

مسعود مقدم
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 01:45
قیمت رسمی Galaxy S6 Edge Plus اعلام شد - تکفارس 

دو فبلت پر حاشیه ی سامسونگ یعنی Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus فردا به صورت رسمی معرفی خواهند شد در صورتی که تا کنون تصاویر رندر و اطلاعات بسیار زیادی از آن ها لیک شده بود و شاید تنها چیزی که در رابطه با آن صحبتی نشده بود، قیمت مدل لبه دار بود که در پایین مشاهده می کنید.

Galaxy-S6-Edge-price-specs-leak

 

سامسونگ نسخه ی S6 Edge Plus را یک هفته دیرتر از نوت ۵ برای پیش خرید موجود خواهد کرد و قیمت آن برای مدل ۳۲ گیگابایتی در اروپا از ۷۹۹ یورو آغاز می شود. در واقع این قیمت توسط یک فروشگاه آنلاین رومانیایی اعلام شد که مشخصات فنی این مدل را که در حد شایعه است، بار دیگر تایید می کند.

با توجه به اینکه فبلت جدید لبه دار سامسونگ در مدل ۳۲ گیگابایت چیزی حدود ۱۰۱۲ دلار قیمت خواهد داشت، نسخه ی ۶۴ گیگابایتی آن بسیار گران خواهد بود و از حالا می توان حدس گمان هایی را درباره ی قیمت آن در روز های اول ورود به بازار ایران زد.

همانطور که در تصاویر می بینید، Galaxy S6 Edge Plus دارای یک صفحه نمایش ۵.۶۷ اینچی از نوع سوپر امولد Quad HD خواهد داشت که به وسیله ی Gorilla Glass 4 محافظت می شود. پردازنده ی هشت هسته ای Exynos 7420 آن درکنار یک رم ۴ گیگابایتی و پردازنده ی گرافیکی Mali-T760MP8 وظیفه ی پاسخگویی به تسک های فبلت را بر عهده دارد.

اما آنطور که اعلام شده است، این مدل یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری خواهد داشت در صورتی که به نظر می آید نوت ۵ باتری بزرگ تری را در خود جای داده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید