رندر های iPad mini 4 خبر از ضخامت ۶.۱ میلیمتری آن می دهند - تکفارس 
رندر های iPad mini 4 خبر از ضخامت ۶.۱ میلیمتری آن می دهند - تکفارس 

رندر های iPad mini 4 خبر از ضخامت ۶.۱ میلیمتری آن می دهند

مسعود مقدم
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 03:03
رندر های iPad mini 4 خبر از ضخامت ۶.۱ میلیمتری آن می دهند - تکفارس 

در ماه گذشته، شایعاتی در رابطه با iPad mini 4 از سوی منابع چینی منتشر شد. اما اخبار جدید که از این مابع به گوش می رسند، خبر از ضخامت ۶.۱ میلیمتری نسل چهارم آیپد مینی می دهند؛ دقیقا همان مقدار ضخامتی که سال گذشته، در iPad Air 2 دیدیم.

تصویری که در پایین مشاهده می کنید، یک تصویر رندر شده از بدنه ی آیپد مینی ۴ می باشد که امروز، توسط وبلاک تکنولوژی فرانسوی، Nowhereelse به اشتراک گذاشته شد. این تصویر نشان می دهد که اپل قصد دارد دقیقا از همان طراحی ای که برای ایر ۲ به کار گرفت، در این تبلت نیز استفاده کند.

Apple-iPad-Mini-4

 

در سال ۲۰۱۴ و وقتی که اپل، آیپد مینی ۳ را معرفی کرد، اکثر طرفداران از طراحی این تبلت کامپکت ناراضی بودند. البته از طرفی سخت افزار آیپد مینی ۳ هیچ پیشرفت چشم گیری نداشت و تنها قابلیت تاچ آی دی به آن افزوده شده بود.

در حال حاضر ما هیچ گونه اطلاعاتی از سخت افزاری که اپل، آیپد مینی ۴ را به آن تجهیز خواهد کرد نداریم اما به جرات می توان گفت که پردازنده ی این مدل هم چنان مانند دو نسل قبلی نخواهد بود.

با توجه به سنتّ قدیمی شرکت اپل که همیشه آیپد ها را در ماه اکتبر معرفی می کند، هنوز چند ماهی تا رونمایی رسمی آیپد مینی ۴ باقی مانده است. انتظار می رود این شرکت در ماه اکتبر پیش رو، از یک آیپد مینی، آیپد ایر و یک تبلت ۱۲.۹ اینچی که آیپد پرو نام خواهد داشت، رونمایی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید