کنسول بازی دستی Steam سال آینده عرضه خواهد شد - تکفارس 
کنسول بازی دستی Steam سال آینده عرضه خواهد شد - تکفارس 

کنسول بازی دستی Steam سال آینده عرضه خواهد شد

مسعود مقدم
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 04:27
کنسول بازی دستی Steam سال آینده عرضه خواهد شد - تکفارس 

Smach Zero نام کنسول بازی دستی است که استیم آن را در E3 2014 معرفی کرده بود. برای لیک شدن قیمت و دیگر اطلاعات این دستگاه که نام دیگر آن SteamBoy می باشد، یک شمارش معکوس راه اندازی شده بود که امروز به پایان خود رسید. این دستگاه با سیستم عامل SteamOS در سه ماهه ی آخر ۲۰۱۶ برای قیمت ۲۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

زمانی که مشخصات فنی این دستگاه در مراسم E3 سال ۲۰۱۴ گفته شد، سازندگان آن بر روی این چند مشخصه ی اصلی آن تاکید داشتند؛ پردازنده ی چهار هسته ای، رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و ارتباطات بی سیم Wi-Fi و ۳G.

به گزارش Polygon، کمی اوضاع متفاوت است. این دستگاه در دو مدل Pro و Basic ساخته و توضیع خواهد شد. در هر دو مدل، شما یک صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰P HD، رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، پورت های HDMI و SD Card، سیستم عامل SteamOS، بلوتوث و وای فای در اختیار دارید اما در مدل پرو، شما قادر به استفاده از سرویس ۴G نیز هستید.

پردازنده ی این دستگاه از نوع ” AMD G-Series ” Steppe Eafgle خواهد بود که سرعت کلاک آن مانند ظرفیت باتری و نوع صفحه نمایش آن هنوز اعلام نشده است.

در حال حاضر سخت است که پیش داوری کنیم که این سخت افزار تا پایان سال ۲۰۱۶ چگونه عمل خواهند کرد اما خود استیم قول داده است که کاربرانی که این مدل را خریداری کنند، از بازی هایی که در سال های آینده برای Steam عرضه می شود، لذت خواهند برد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.