آیا HTC One M9+ در هلند با مشکلات شبکه ی ۴G همراه است؟ - تکفارس 
آیا HTC One M9+ در هلند با مشکلات شبکه ی ۴G همراه است؟ - تکفارس 

آیا HTC One M9+ در هلند با مشکلات شبکه ی ۴G همراه است؟

مسعود مقدم
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 04:50
آیا HTC One M9+ در هلند با مشکلات شبکه ی ۴G همراه است؟ - تکفارس 

اخباری که از هلند منتشر می شوند، نشان می دهد که اسمارت فون HTC One M9 Plus در حال فروش و خریداری از سوی کاربران در این کشور است. منبعی اعلام کرده است که علی رغم عرضه ی این گوشی در این کشور، مشکلاتی در استفاده از شبکه ی ۴G در این گوشی مشاهده می شود و HTC عرضه ی این مدل را موقتا قطع کرده است. از طرفی نیز یکی از گزارش ها می گوید که فروشگاه های رسمی در این کشور، با یک بروزرسانی نرم افزاری، افرادی که این مدل را خریده اند را از این مشکل نجات می دهد.

شرکت HTC طی بیانیه ای اعلام کرده است که تولید این مدل متوقف شده است و کارشناسان آن ها در حال بررسی مشکلاتی که در +M9 پیش آمده هستند اما به مورد خاصی اشاره نکرده ولی آن ها گفته اند که این مسئله نرم افزاری بوده و با یک بروزرسانی رفع خواهد شد.

شرکت HTC همیشه کیفیت محصولات تولیدی خود را در بالاترین حد ممکن قرار می دهد اما متاسفانه مشکلاتی در HTC One M9 Plus پیش آمده است که به همین دلیل به صورت موقت خط تولید این مدل متوقف شده است. کاربران این گوشی در کم ترین زمان ممکن این مشکل را رفع شده خواهند دید. با تشکر از صبر و بردباری شما.

این مدل از گوشی های HTC، دارای یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی از نوع سوپر ال سی دی ۳ بوده که وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ QHD را برای کاربران خود به همراه دارد. هم چنین پردازنده ی این مدل از نوع MediaTek 6795 SoC بوده که در کنار ۳ گیگابایت رم و یک PowerVR G6200 Rogue GPU وظایف پردازشی کاربران را عهده دار است. حافظه ی داخلی آن هم چنین ۳۲ گیگابایتی بوده و دو دوربین عقب و جلوی آن به ترتیب ۲۰ و ۴ مگاپیکسلی هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.