اسمارت فون Nextbit در ۱ سپتامبر عرضه خواهد شد - تکفارس 
اسمارت فون Nextbit در ۱ سپتامبر عرضه خواهد شد - تکفارس 

اسمارت فون Nextbit در ۱ سپتامبر عرضه خواهد شد

حسین توحیدلو
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 12:18
اسمارت فون Nextbit در ۱ سپتامبر عرضه خواهد شد - تکفارس 

احتمالا نام کمپانی Nextbit را شنیده باشید! کمپانی Nextbit که در زمینه تولید و طراحی اسمارت فون ها فعالیت می کند، توسط مدیران و کارمندان سابق کمپانی های بزرگ Google, Apple, Amazon, و HTC تاسیس و تشکیل شده است. این کمپانی قصد دارد اولین اسمارت فون خود را در تاریخ ۱ سپتامبر مصادف با ۱۰ شهریور به صورت رسمی عرضه کند. تام موس یکی از مدیران این کمپانی در مصاحبه ای که با وبسایت معتبر CNET داشت، اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی هوشمند منتشر کرد. طبق اطلاعات منتشر شده اولین اسمارت فون اندرویدی این کمپانی بین ۳۰۰ دلار و ۴۰۰ دلار است که این قیمت در مقایسه با سیستم و سخت افزار گوشی، قیمت مناسبی محسوب می شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

از قیمت محصول در میابیم که اسمارت فون جدید Nextbit یک اسمارت فون بسیار خوبی نیست و از نمیتوان با رقبایی همچون Galaxy Note 5 و Apple iPhone 6s و… مقایسه کرد اما با انتشار روز رسانی ها برای نرم افزار و ارائه‌ سرویس‌ هایی بر پایه ی فضای ابری میتوان به مرور زمان جز اسمارت فون های خوب بازار دانست. همچنین آقای Mike Chan، مدیر بخش تکنولوژی شرکت Nextbit، در مصاحبه با وبسایت CNET در این باره گفت:

اسمارت فون تولید شده کمپانی Nextbit پس از انتشار آپدیت و بروز رسانی ها و بهینه سازی های نرم افزاری، عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

ایشان در ادامه اضافه کرد:

ما بر روی اسمارت فونی کار میکنیم که با کاربران سازگار باشد.

مفهموم دقیق از جمله آقای Mike Chan که این اسمارت فون با کاربران سازگار هستند برای هیچکس از علاقه مندان و کاربران روشن نیست. بنا به گفته کمپانی نکس بیت در مصاحبه با وبسایت CNET،  باید منتظر اسمارت فونی مشابه سیستم‌ عامل Fire OS آمازون بر پایه سیستم‌عامل اندروید باشیم. مدت ها پیش نیز اطلاعاتی درباره این اسمارت منتشر شده بود. طبق آخرین گزارش ها اسمارت فون Nextbit قابلیت های جدیدی را دارد. برای نمونه شما هر وقتی که با نرم افزار کار می کنید و بخواهید از برنامه خارج شوید، برنامه در همان موقعیت ذخیره خواهد شد و هنگام بازگشت به نرم افزار شما میتوانید کار قبلی خود را ادامه دهید.

گویا کمپانی Nextbit قصد ندارد از اسمارت فون های موجود در بازار کپی کند و همان ویژگی ها را در اسمارت فون خود قرار دهد. در حال حاظر سهام کمپانی بزرگ HTC بسیار کاهش پیدا کرده و این کمپانی روز های بحرانی خود را سپری می کند. کمپانی سامسونگ موفق به فروش مد نظر خود نشد و انتظار فروش بالاتری را از محصولات جدید خود داشت که اینگونه نشد و سود دهی کمپانی سامسونگ بسیار کاهش یافته است و این کمپانی های چینی مانند کمپانی هوآوی و Xiaomi و ZTE  هستند که درآمد بسیار خوبی را از اسمارت فون های ارزان خود دارند. گویا کمپانی Nextbit از همه این خبرها آگاه است و با طراحی اسمارت فون متفاوت خود بازار را دگرگون خواهد کرد و این کمپانی از خود مطمئن می باشد. در این مصاحبه آقای Tom Moss اعلام کرد:

در بازار اسمارت فون ها یکنواختی زیادی مشاهده می شود که این برای صنعت تلفن سازی یک مشکل جدی و مهم ترقی می شود. به همین خاطر ما بر روی ایده ها و کار های متفاوتی کار خواهیم کرد و به دنبال کار متفاوتی هستیم.

دیدگاه شما در رابطه با اسمارت فون Nextbit چیست؟ آیا کمپانی Nextbit با اجرای ایده هایی نو صنعت موبایل را دگرگون خواهد کرد؟ این ایده و نوآوری ها چه میتوانند باشند؟ دیدگاه خود را با کاربران تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید