قابلیت های جدیدی به سرویس OneDrive اضافه شد - تکفارس 
قابلیت های جدیدی به سرویس OneDrive اضافه شد - تکفارس 

قابلیت های جدیدی به سرویس OneDrive اضافه شد

حسین توحیدلو
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 16:34
قابلیت های جدیدی به سرویس OneDrive اضافه شد - تکفارس 

مدتی پیش کمپانی بزرگ مایکروسافت نرم افزار OneDrive را برای اسمارت واچ های اندرویدی عرضه کرد و طبق آمار های منتشر شده از این برنامه، بسیاری از کاربران از این برنامه در ساعت های مچی هوشمند و کامیپوتر های شخصی خود استفاده می کنند. از آنجا که هر برنامه با انتشار آپدیت بهبود می یابد و کم کم تکامل پیدا می کند، سرویس OneDrive نیز از این قاعده پیروی می کند. متاسفانه یکی از دغدغه و مشکلات کاربران سرویس OneDrive این بود است که این سرویس از اسناد ویرایش شده کاربران را خبر دار نمی کند و کاربران عدم اطلاع رسانی اسناد ویرایش شده را جز مشکلات سرویس OneDrive می دانستند. گویا مایکروسافت از این مشکل خبر دار است و به تازگی قابلیت جدیدی در OneDrive قرار داده است. این قابلیت کاربران را از ویرایش اسناد به اشتراک گذاری شده آگاه می سازد. در ادامه همراه ما باشید.

اگر شما از سرویس OneDrive  کمپانی مایکروسافت استفاده کرده باشید حتما نگران بودید که ممکن است کاربر دیگری اسناد شما را ویرایش کند و شما از این موضوع خبر دار نشوید. به همین خاطر کمپانی مایکروسافت به تازگی در قابلیت جدیدی که در OneDrive قرار داده، باعث می شود خیال شما سوده باشد. Redmond هم اکنون در حال آماده سازی این بروز رسانی برای سرویس OneDrive یا سرویس ابری خود هستند که در این بروز رسانی پیش از ویرایش اسناد به اشتراک گذشته شده به شما از طریق گوشی های همراه و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد. در این صورت اگر یکی از اعضای شرکت اقدام به ویرایش اسناد به اشتراک گذاشته کند، شما از آن خبر دار خواهید شد. البته نگفته نماند که این بروز رسانی ابتدا برای برخی از کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت و برخی از کاربران سرویس ابری OneDrive بهره مند خواهد شد اما کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که بزودی برای تمامی کاربران این سرویس این قابلیت اضافه خواهد شد.

البته شایان به ذکر است که این بروز رسانی تنها بخاطر اضافه قابلیت آگاه سازی اسناد ویرایش شده نیست و مایکروسافت علاوه بر آن قابلیت جدیدی نیز اضافه کرده است. این قابلیت جدید باعث می شود که کامیپوتر های شخصی نیز از پوشی های همگام و به اشتراک گذاشته شده نیز پشتیبانی کند. همچنین در این بروز رسانی امکان جست و جو در میان فایل های به اشتراک گذاشته شده را نیز به به کاربران خواهد داد. در این صورت شما دیگر احتیاجی ندارید که فکر کنید تا به خاطرتان بیاورید که کدام بخش از فایل را شما درست کردید و یا کدام بخش از اسناد توسط فرد دیگری ویرایش شده است. با توجه به این قابلیت های اضافه شده به سرویس ابری OneDrive بسیاری از مشکلات کاربران رفع خواهد شد و در هنگام استفاده از این سرویس مایکروسافت حس خوبی به شما دست خواهد داد.

آیا شما از سرویس ابری کمپانی مایکروسافت یعنی OneDrive استفاده می کنید؟ اضافه شدن این قابلیت را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.