پیش بینی می شود LG Nexus و Huawei Nexus بسیار شبیه هم باشند - تکفارس 
پیش بینی می شود LG Nexus و Huawei Nexus بسیار شبیه هم باشند - تکفارس 

پیش بینی می شود LG Nexus و Huawei Nexus بسیار شبیه هم باشند

امیرحسین
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 18:04
پیش بینی می شود LG Nexus و Huawei Nexus بسیار شبیه هم باشند - تکفارس 

اسمارت فون جدید Nexus قرار است تا بین دو غول دنیای موبایل تقسیم شود , یکی LG که قرار است یک گوشی به اندازه ۵.۲ اینچ بسازد و دیگری شرکت چینی Huawei که قصد دارد تا یک فبلت ۵.۷ اینچی به بازار عرضه کند پیش از این دیدیم اطلاعاتی نیز از این دو اسمارت فون جدید به بیرون درز کرد اما حالا به نظر می رسد که آنها تقریبا مشابه یکدیگر خواهند بود که از محدود تفاوت های آنها می توان به اندازه ی آنها اشاره کرد .

LG احتمالا یک دستگاه ۵.۲ اینچی با بدنه ی فلزی عرضه خواهد کرد که در پشت آن یک اسکنر اثر انگشت و یک پورت USB C قرار خواهد داشت پستی که امروز دوازدهم آگوست در توئیتر OnLeaks منتشر شد گواه این ادعاست .

LG #NEXUS# :  با یک بدنه ی فلزی عرضه خواهد شد و صفحه نمایش آن ۵.۲ اینچ قطر خواهد داشت و بلند گو اسکنر انگشت به همراه یک پورت USB C در عقب آن قرار خواهد داشت .

دوازدهم آگوست OnLeaks  (@ OnLeaks )s

همچنین Huawei Nexus نیز احتمالا یک Huawei Nexus صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با بدنه ی فلزی با یک بلند گو در پشت آن و باز هم یک اسکنر اثر انگشت و یک پورت USB C نیز خواهد داشت .

باز هم OnLeaks (OnLeaks)S این موضوع را در یک توئیت جداگانه تایید کرد نکته ی جالب اینجاست این دو توئیت بسیار به یک دیگر شباهت داشتند .

Huawei #NEXUS# هم با یک بدنه ی فلزی عرضه خواهد شد و صفحه نمایش آن احتمالا ۵.۲ اینچ قطر خواهد داشت و بلند گو اسکنر انگشت به همراه یک پورت USB C در عقب آن قرار خواهد داشت

دوازدهم آگوست OnLeaks  (@ OnLeaks )s

اطلاعاتی که پیش از این از LG Nexus به بیرون درز کرد نشان داد که این دستگاه به احتمال قریب به یقین یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولیشن ۱۰۸۰p خواهد داشت همچنین احتمال می رود که این اسمارت فون از پردازنده ی قدرتمند Snapdragon 820 استفاده خواهد کرد .

حال نظر شما چیست ؟ LG Nexus یا Huawei Nexus کدام یک با استقبال بهتری مواجه خواهد شد ؟ شما کدام یک را می پسندید ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.