فروش قدرتمند اسمارت فون های کمپانی سامسونگ در جهان - تکفارس 
فروش قدرتمند اسمارت فون های کمپانی سامسونگ در جهان - تکفارس 

فروش قدرتمند اسمارت فون های کمپانی سامسونگ در جهان

حسین توحیدلو
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 20:22
فروش قدرتمند اسمارت فون های کمپانی سامسونگ در جهان - تکفارس 

به نظر می رسد که در این روزها هیچ کمپانی دیگری به اندازه کمپانی بزرگ سامسونگ زیر ذره بین و بررسی های تحلیلگران صنعت تکنولوژی و اسمارت فون ها قرار ندارد. شاید دلیل زیر ذره بین بودن کمپانی بزرگ سامسونگ بخاطر این است که این کمپانی در رده اول فروش اسمارت فون های جهان قرار دارد و به همین خاطر تحلیلگران بر روی این کمپانی کلید کرده اند. تحلیلگران به همین دلیل علاقه زیادی دارند که وضعیت بهترین شرکت ها (کمپانی های رده اول جهان) را بدانند. کمپانی سامسونگ برای مدت‌ های نسبتا طولانی است که در زمینه اسمارت فون های اندرویدی در دنیا پادشاهی می کند و در این زمینه در رده اول جهان قرار دارد. در ادامه همراه وبسایت تکفارس باشید. کمپانی سامسونگ همیشه در رده های مختلف اسمارت فون های مختلفی را با قیمت های مختلفی وارد بازار می کند. این اسمارت فون ها در همه بازارها از آمریکا و اروپا تا چین و کشور هند عرضه می شوند. همه این اسمارت فون ها در بازار های مختلف فروش خوبی دارند. اما درباره اسمارت فون های رده بالا و قدرتمند، کمپانی اپل با عرضه دو اسمارت فون آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس که صفحه نمایش های بزرگتری نسبت به نسل های گذشته این کمپانی آمریکایی داشت و از آن سوی در کشورهای چین و هند شرکت هایی همچون Xiaomi و هوآوی و Micromax و بیشتر، در خصوص محصولات رده پایین و رده متوسط فروش محصولات سامسونگ را تحت ثاثیر قرار دادند اما با همه این مشکلات و اسمارت فون های مختلف، کمپانی سامسونگ در دنیا همچنان در جایگاه اول قرار دارد و فروش محصولات این کمپانی کره ای نسبت به سایر رقبا بیشتر است.

بنا به گزارش منتشر شده توسط سازمان تحلیلگران بازار Strategy Analytics در سه ماهه دوم سال میلادی جاری، کمپانی نامدار سامسونگ با فروش ۷۱.۷ میلیون اسمارت فون در مناطق خاورمیانه، استرالیا، اروپا، آسیا و آفریقا لقب بزرگترین فروشنده گوشی های تلفن هوشمند در جهان را از آن خود کرده است. اما گزارشات در آمریکا حاکی از این است که کمپانی سامسونگ در بازارهای آمریکا نتوانسته جایگاه کمپانی اپل را از آن خود کند! با وجود فروش بسیار بالای سامسونگ در تمامی نقاط جهان، هنوز موفق به کسب رتبه اول در آمریکا نشده است و سامسونگ در کشور آمریکا از نظر فروش اسمارت فون ها در جایگاه دوم قرار دارد. ناگفته نماند که پس از رونمایی کمپانی اپل از اسمارت فون آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس، کمپانی سامسونگ همچنان در جایگاه دوم باقی مانده و این کمپانی حتی با عرضه دو اسمارت فون Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge هنوز هم موفق نشده در بازار آمریکا، فروش بیشتری نسبت به کمپانی اپل داشته باشد. البته باید اشاره کنیم که محصولات کمپانی سامسونگ تنوع بسیاری دارند و مشتریان با توجه به بودجه خود میتوانند اسمارت فون های مختلفی رد رده های مختلف را خریداری کنند اما محصولات کمپانی اپل این تنوع را ندارد.

در آن سوی دنیا، غول تولید گوشی های هوشمند، کمپانی هوآوی با توجه به افزایش محصولات خود توانسته فروش خود را در مناطق خاورمیانه، آفریقا و اروپا افزایش دهد و طبق رتبه بندی جهانی این کمپانی چینی در مناطق ذکر شده در رده سوم قرار دارد. همچنین کمپانی دیگر چینی Xiaomi توانسته فروش محصولات خود را در چین و آسیا بیشتر کند و این کمپانی نیز طبق رتبه بندی جهانی در مناطق ذکر شده توانسته جایگاه چهارم را در اختیار خود درآورد.

دیدگاه شما در خصوص فروش بسیار بالای محصولات سامسونگ در دنیا چیست؟ آیا این کمپانی کره ای موفق به کسب رتبه اول فروش اسمارت فون ها در آمریکا خواهد شد؟ دیدگاهایتان را در وبسایت تکفارس به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید