فیسبوک در حال ساخت یک برنامه به شکل توئیتر است - تکفارس 
فیسبوک در حال ساخت یک برنامه به شکل توئیتر است - تکفارس 

فیسبوک در حال ساخت یک برنامه به شکل توئیتر است

امیرحسین
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 21:03
فیسبوک در حال ساخت یک برنامه به شکل توئیتر است - تکفارس 

فیس بوک که می توان به جرئت آن را با عنوان بزرگ ترین شبکه ی اجتماعی دنیا یاد کرد گزارش داده است که در حال ساخت یک برنامه است که تمام اخبار را تحت پوشش خود قرار می دهد فیس بوک هم چنین ذکر کرد که این اپلیکیشن متعلق به هیچ گروه سیاسی نیست و کاملا مستقل خواهد بود . این برنامه که بسیار به توئیتر شبیه است قادر خواهد بود تا اخبار را بر اساس هر منطقه نیز نمایش دهد , لازم به ذکر است که این برنامه نمی تواند بیش تر از صد حرف را نمایش دهد .

فیس بوک قصد دارد تا برای بهتر کردن این برنامه با تعدادی از نشریات هم کاری کند , منابعی از داخل این شرکت گزارش داده اند که تنها تعداد اندکی از مطبوعات مورد تایید این شرکت محبوب قرار گرفته اند .

این برنامه ای که هنوز نام آن مشخص نیست و عده ای بر این باورند که هنوز نام برای این برنامه انتخاب نشده است هنوز در ابتدای کار ساخت خود به سر می برد همان منبعی که اطلاعات بالا را منتشر کرد خواست نام به میان آورده نشود ادعا کرد چند شرکت که نام آنها نیز معلوم نیست در حال همکاری با فیس بوک می باشند .

این گزارش همچنین می افزاید که این برنامه اولین در نوع خود می باشد که یک شبکه ی اجتماعی به دنبال راهی برای انتشار اخبار است همچنین این پروژه به نویسندگان مختلف نیز اجازه خواهد داد تا مقالات و داستان های خود را برای آن ارسال کنند تا پس از تایید در برنامه نمایش داده شوند .

همچنین این پروژه بعد انتشار احتمالا مخالفانی نیز خواهد داشت مانند نشریات محلی یا حتی نشریات بزرگ و معتبر زیرا با اعتبار فیس بوک و جذب مردم به سمت این نرم افزار بدون شک ضربه ی بزرگی به آنان وارد خواهد شد .


همچنین هیچ اطلاعی در دست نیست که بگوییم این اپلیکیشن در چه تاریخی منتشر خواهد شد .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.