تصاویر Xiaomi Redmi Note 2 در آستانه ی رونمایی رسمی لیک شد - تکفارس 
تصاویر Xiaomi Redmi Note 2 در آستانه ی رونمایی رسمی لیک شد - تکفارس 

تصاویر Xiaomi Redmi Note 2 در آستانه ی رونمایی رسمی لیک شد

مسعود مقدم
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 23:51
تصاویر Xiaomi Redmi Note 2 در آستانه ی رونمایی رسمی لیک شد - تکفارس 

Xiaomi فردا از نسل بعدی لانچر MIUI یعنی MIUI 7 رونمایی خواهد کرد اما هم چنان شایعات در رابطه با Redmi Note 2، Mi 5 و Mi5 Plus ادامه دارد. اما این شرکت فردا رویدادی را در پیش دارد که باعث شده است حجم اخبار در رابطه با Redmi Note 2 ازدیاد پیدا کند.

تصاویری که در پایین می بینید، به خوبی زوایی مختلف Redmi Note 2 را نشان می دهد. این تصاویر هم چنین بازگو می کنند که این مدل دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰p full HD و بدنه ی پلاستیکی دارد.

 

 

 

 

gsmarena_002 (19)

 

همانطور که در تست آنتوتو می بینید، چیپست پردازنده ی این مدل از نوع MT6795 Helio X10 هشت هسته ای بوده که سرعت کلاک آن به ۲.۲ گیگاهرتز می رسد. این پردازنده هم چنین از هسته های Cortex-A53 ساخته شده است که در کنار یک GPU مدل PowerVR G6200 و یک رم ۲ گیگابایتی وظایف پردازشی این گوشی را بر عهده دارند.

 

 

gsmarena_001 (12)

 

از دیگر مشخصات این مدل می توان به دوربین عقب و جلوی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، حافظه ی داخلی قابل ارتقا ۱۶ گیگابایتی و باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری اشاره نمود. انتظار می رود که Redmi Note 2 با اندروید نسخه ی ۵.۱ و تم MIUI 7 عرضه شود.

منابعی هم چنین اعلام می کنند که این مدل، دارای یک پردازنده ی Snapdragon 615 و صفحه نمایش ۵.۷ اینچی خواهد بود اما تا زمان رونمایی رسمی آن، هیچ گونه نظر قطعی در رابطه با آن ارائه کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید