تصاویر Xiaomi Redmi Note 2 در آستانه ی رونمایی رسمی لیک شد - تکفارس 
تصاویر Xiaomi Redmi Note 2 در آستانه ی رونمایی رسمی لیک شد - تکفارس 

تصاویر Xiaomi Redmi Note 2 در آستانه ی رونمایی رسمی لیک شد

مسعود مقدم
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 23:51
تصاویر Xiaomi Redmi Note 2 در آستانه ی رونمایی رسمی لیک شد - تکفارس 

Xiaomi فردا از نسل بعدی لانچر MIUI یعنی MIUI 7 رونمایی خواهد کرد اما هم چنان شایعات در رابطه با Redmi Note 2، Mi 5 و Mi5 Plus ادامه دارد. اما این شرکت فردا رویدادی را در پیش دارد که باعث شده است حجم اخبار در رابطه با Redmi Note 2 ازدیاد پیدا کند.

تصاویری که در پایین می بینید، به خوبی زوایی مختلف Redmi Note 2 را نشان می دهد. این تصاویر هم چنین بازگو می کنند که این مدل دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰p full HD و بدنه ی پلاستیکی دارد.

 

 

 

 

gsmarena_002 (19)

 

همانطور که در تست آنتوتو می بینید، چیپست پردازنده ی این مدل از نوع MT6795 Helio X10 هشت هسته ای بوده که سرعت کلاک آن به ۲.۲ گیگاهرتز می رسد. این پردازنده هم چنین از هسته های Cortex-A53 ساخته شده است که در کنار یک GPU مدل PowerVR G6200 و یک رم ۲ گیگابایتی وظایف پردازشی این گوشی را بر عهده دارند.

 

 

gsmarena_001 (12)

 

از دیگر مشخصات این مدل می توان به دوربین عقب و جلوی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، حافظه ی داخلی قابل ارتقا ۱۶ گیگابایتی و باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری اشاره نمود. انتظار می رود که Redmi Note 2 با اندروید نسخه ی ۵.۱ و تم MIUI 7 عرضه شود.

منابعی هم چنین اعلام می کنند که این مدل، دارای یک پردازنده ی Snapdragon 615 و صفحه نمایش ۵.۷ اینچی خواهد بود اما تا زمان رونمایی رسمی آن، هیچ گونه نظر قطعی در رابطه با آن ارائه کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.