Moto X Pure Edition سوم سپتامبر در آمریکا - تکفارس 
Moto X Pure Edition سوم سپتامبر در آمریکا - تکفارس 

Moto X Pure Edition سوم سپتامبر در آمریکا

امیرحسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 01:17
Moto X Pure Edition سوم سپتامبر در آمریکا - تکفارس 

چند هفته پیش موتورولا اعلام کرد Moto X ، قرار است تا پرچمدار اسمارت فون های آن برای سال ۲۰۱۵ باشد . در آن زمان این شرکت به ما گفت که انتظار می رود این گوشی احتمالا در ایالات متحده نیز عرضه شود که زمان آن را پاییز سال جاری تخمین می زدند , کشور جدید , نام جدید , همین شد که اینک از Moto X Pure Edition پرده برداری شد .
در واقع باید گفت Moto X Pure Edition جدید  ، به این دلیل که Moto X Pure Edition سال گذشته نیز وجود داشت .
این همه سردر گمی برای نام تجاری به کنار ، امروز این شرکت نهایتا از تاریخ دقیق انتشار این اسمارت فون پرده برداری کرد , Moto X Pure Edition قرار است تا در تاریخ سوم سپتامبر پا به سرزمین برج بگذارد .

این خبر توسط حساب رسمی توئیتر شرکت موتورولا اعلام شد , جالب اینجاست که آنها به سرعت اقدام به حذف این توئیت کردند اما فردی سریع تر از موتورولا اقدام کرد و این خبر را در دنیای وب منتشر کرد .

شما قادر خواهید بود تا این گجت را با استفاده از خدمات شرکت موتورولا برای خود شخصی سازی کنید و آن گونه که سلیقه ی شما می پسندد را خریداری کنید . Moto X Pure Edition به صورت آنلاین توسط خود موتورولا به فروش خواهد رسید , هر چند به نظر می رسد که سایر فروشگاه های آنلاین مثل آمازون نیز اقدام به فروش این دستگاه کند .

قیمت خالط Moto X Pure Edition باید ۳۹۹.۹۹ دلار باشد , ضمن اینکه این قیمت طبق فرایند شخصی بدون شک بالاتر خواهد رفت .

Moto X Pure Edition از نظر سخت افزاری مانند Moto X خواهد بود یعنی با یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD تاچ اسکرین و بیست و یک مگا پیکسل دوربین اصلی به همراه فلش dual-LED و یک دوربین جلو پنج مگا پیکسلی دارای فلش ال ای دی خواهد بود

از دیگر مزایای این اسمارت فون می توان به یک پردازنده ی شش هسته ای Qualcomm’s Snapdragon 808 SoC و سه گیگا بایت رم , این دستگاه همچنین در سه نسخه ی شانزده , سی و دو و شصت و چهار گیگا بایتی و باتری سه هزار میلی آمپری و نسخه ی ۵.۱.۱ آب نبات چوبی سیستم عامل محبوب اندروید فروخته خواهد شد

You’ll be able to customize the device as you see fit using the Moto Maker service, and order one that suits your tastes. The Pure Edition will be sold exclusively online through Moto Maker, though it will be able to work with the networks of all the major US carriers.

This Moto X Pure Edition will start at $399.99, unlocked. You can make the price go up by adding non-standard options in Moto Maker during the order process.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.