سونی به کاربران VAIO اخطار داد: به ویندوز ۱۰ بروزرسانی نکنید - تکفارس 
سونی به کاربران VAIO اخطار داد: به ویندوز ۱۰ بروزرسانی نکنید - تکفارس 

سونی به کاربران VAIO اخطار داد: به ویندوز ۱۰ بروزرسانی نکنید

مسعود مقدم
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 02:13
سونی به کاربران VAIO اخطار داد: به ویندوز ۱۰ بروزرسانی نکنید - تکفارس 

اکثر کاربران کامپیوتر های شخصی و خانگی، بعد از انتشار ویندوز ۱۰، سیستم عامل خود را بروزرسانی کردند و اخبار زیادی نیز در رابطه با آمار افرادی که در روز های اول به این نسخه آپدیت کردند، منتشر شد. اما وضعیت برای کاربران لپ تاپ های سونی، وایو، کمی متفاوت است. شرکت سونی اخطار جدی به کاربران خود داده است که تا زمانی که آن ها درایور های مخصوص این نسخه از سیستم عامل ویندوز را طراحی نکرده اند، ویندوز ۱۰ را نصب نکنند.

این اطلاعیه در یک بنر بسیار بزرگ در بخش پشتیبانی های لپ تاپ های وایو در سایت سونی به چشم می خورد. هم چنین برای کاربرانی که در لپ تاپ های آن ها به صورت پیش فرض ویندوز ۸ یا ۸.۱ نصب شده بود، این درایور ها تا اکتبر در دسترس نحواهند بود.

این شرکت از کاربران خود فرصت ۳ ماهه خواسته است تا به صورت کامل این درایور ها را طراحی و عرضه کند. شرکت های Dell, Lenovo, HP و Acer اکنون از شرکت هایی هستند که تمام درایور های ویندوز ۱۰ را برای کاربران لپ تاپ های خود آماده سازی کرده اند.

هم چنین کاربرانی که در لپ تاپ های VAIO خود به صورت پیش فرض ویندوز ۷ نصب بوده است، به زودی درایور های مربوطه را طی اطلاع رسانی ای دریافت می کنند. هم اکنون هیچ اطلاعات بیشتری در دسترس نیست اما این اخطار سونی را جدی بگیرید زیرا بعد از نصب ویندوز ۱۰ در لپ تاپ های وایو خودتان، هیچ نوع نرم افزار هایی که به کارت گرافیک و … وابستگی داشته باشند به درستی عمل نخواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.