تصویری از Nvidia GTX 950 منتشر شد - تکفارس 
تصویری از Nvidia GTX 950 منتشر شد - تکفارس 

تصویری از Nvidia GTX 950 منتشر شد

مسعود مقدم
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 02:25
تصویری از Nvidia GTX 950 منتشر شد - تکفارس 

این اولین باری نیست که ما شایعاتی را در رابطه با Nvidia GTX 950 می شنویم اما با تشکر از VideoCardz، تصویری در دست داریم که وجود این کارت گرافیک را به صورت مستند تایید می کند. این کارت گرافیک در دسته ی کارت های میان رده دسته بندی می شود و به زودی به صورت رسمی توسط Nvidia معرفی خواهد شد.

همانطور که گفتیم تصویر زیر از GTX 950 توسط VideoCardz منتشر شده است که به دست PNY ساخته شده است و دارای ۳ سال گارانتی تامین قطعات است. عجیب است که در این پردازنده ی گرافیکی تنها یک فن قرار گرفته است. پیش بینی می شود که به دنبال نسخه های مختلف کارت های گرافیک شرکت انویدیا، ۹۵۰ نیز دارای نسخه های شخصی سازی شده باشد.

2015-08-12-image

 

تصویری که از این کارت گرافیک در دست است، اطلاعات سخت افزاری آن را بازگو نمی کند اما همانطور که معلوم است، دارای دو پورت DVI خواهد بود که کنار پورت های HDMI و DP قرار گرفته اند.

این پردازنده ی گرافیکی، یک نسخه ی دوباره طراحی شده از کارت گرافیک Maxwell GM206 ساخت همین شرکت است که گفته می شود هسته های آن از نوع ۷۶۸ CUDA، ۴۸ TMU و ۳۲ ROP خواهد بود.

سرعت کلاک این GPU چیزی بین ۱۱۵۰ تا ۱۲۵۰ مگاهرتز بوده که احتمال می رود با بوستر های مختلف، این عدد به ۱۴۵۰ نیز برسد. احتمال رونمایی از این کارت گرافیک در ۱۷ آگوست وجود دارد و قیمت آن ۱۵۰ دلار خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.