Lenovo طراحی اسمارت فون هایش را به موتورولا واگذار کرد - تکفارس 
Lenovo طراحی اسمارت فون هایش را به موتورولا واگذار کرد - تکفارس 

Lenovo طراحی اسمارت فون هایش را به موتورولا واگذار کرد

حسین توحیدلو
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 13:37
Lenovo طراحی اسمارت فون هایش را به موتورولا واگذار کرد - تکفارس 

همانطور که اطلاع دارید مدتی پیش نیز خبری مبنی بر اینکه کمپانی بزرگ لنوو کمپانی موتورولا را خریداری کرده است، منتشر شد. حال خبری در سراسر مجازی منتشر شد که طبق این خبر، کمپانی لنوو بخش طراحی و تولید اسمارت فون های خود را به کمپانی موتورولا واگذار کرده است. حال طبق گزارش مالی منتشر شده از سوی کمپانی لنوو، درآمد این کمپانی در سه ماهه دوم سال میلادی جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است. در این گزارش مالی نوشته شده که این کمپانی در سال ذکر شده درآمد لنوو ۳ درصد افزایش یافته و به ۱۰.۷ میلیارد دلار رسیده است. در ادامه همراه تکفارس باشید.

البته نگفته نماند که درآمد خالص کمپانی لنوو ۵۱ درصد کاهش یافته و به مقدار ۱۰۵ میلیون دلار رسیده است. این اعداد منتشر شده از درآمد خالص و درآمد کل کمپانی لنوو برای تمامی محصولات خود می باشد و تمامی بخش ها و فعالیت این کمپانی را در بر میگیرد. کمپانی بزرگ لنوو در این باره اعلام کرده است که بخش اسمارت فون ها و تبلت های این شرکت به خاطر پیشرفت های بسیار کند و آرام باعث شده که محصولات این شرکت در بازار از فروش پایینی برخوردار شوند و به همین دلیل این یک آسیب برای کمپانی لنوو محسوب می شود. پیشرفت ناچیز محصولات لنوو باعث شده که رقابت محصولات لنوو با محصولات دیگر کمپانی ها آسان تر شود و فروش محصولات لنوو کاهش بیابد.

علاوه بر این ، کمپانی موتورولا بیشترین فروش محصولات را در بخش تلفن های هوشمند داشته و به همین دلیل کمپانی سهم فروش کمپانی موتورولا ۱.۲ میلیارد دلار از ۲.۱ میلیارد دلار است که این نشان دهنده رشد ۳۳ درصدی نسبت به سال یاد شده می باشد. متاسفانه کمپانی لنوو اعلام کرده بود که در بخش تلفن های هوشمند این کمپانی حدود ۲۹۲ میلیون دلار ضرر دیده است. در سه ماهه دوم سال میلادی جاری، لنوو بیش از ۱۶.۲ میلیون دستگاه تلفن هوشمند به فروش رسانیده است که در مقایسه با سال گذشته این کمپانی در اسمارت فون ها ۳ درصد افزایش فروش داشته است. همچنین ۵.۹ میلیون دستگاه کمپانی لنوو با برند موتورولا وارد بازار شدند که طبق آمار منتشر شده، فروش این کمپانی ۳۱ درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

حال طبق خبری که امروز در دسترس قرار گرفته کمپانی لنوو بخش تولید و طراحی اسمارت فون های خود را به کمپانی خود یعنی موتورولا واگذار کرده است که طبق پیش بینی های لنوو در طی ۶ الی ۹ ماه آینده این کمپانی در بخش اسمارت فون سود فراوانی خواهد داشت. در بخش تولید تبلت نیز کمپانی بزرگ لنوو با فروش ۲.۵ میلیون دستگاه تبلت در زمینه فروش تبلت با رشد ۳.۸ درصدی رو به روست. این کمپانی بزرگ هم اکنون ۵.۸ درصد از بازار تبلت های جهان را در اختیار خود دارد و با توجه به این درصد، این کمپانی جایگاه سوم جهان را در اختیار خود دارد.

کمپانی لنوو در این باره اظهار کرد:

با توجه به واگذاری بخش اسمارت فون ها به کمپانی موتورولا محصولات زیادی با مدل ها مختلف، ساده و بیشتر وجود خواهد داشت که همین دلیل باعث افزایش فروش محصولات لنوو در سراسر جهان خواهد شد. MBG همچنان در زمینه تولید اسمارت فون فعالیت خواهد کرد و ما به کمپانی موتورولا در زمینه طراحی، توسعه و تولید اسمارت فون ها مطمئن هستیم.

دیدگاه شما نسبت به واگذاری بخش اسمارت فون سازی کمپانی لنوو به موتورولا چیست؟ آیا کمپانی لنوو موفقیت های بیشتری کسب خواهد کرد؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید