Powercolor کارت گرافیک Devil Radeon R9 390X را معرفی کرد | احضار شیطان - تکفارس 
Powercolor کارت گرافیک Devil Radeon R9 390X را معرفی کرد | احضار شیطان - تکفارس 

Powercolor کارت گرافیک Devil Radeon R9 390X را معرفی کرد | احضار شیطان

امیرحسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 13:23
Powercolor کارت گرافیک Devil Radeon R9 390X را معرفی کرد | احضار شیطان - تکفارس 

Power color شیطان را احضار کرده است – و یا حداقل این شرکت نام جدیدترین کارت گرافیک Radeon  را شیطان گذاشته است .

Power color Devil R9 390X دارای هشت گیگا بایت حافظه GDDR5 است ، که قطعا باید برای اجرای تمامی بازی ها با کیفیت ultra کافی باشد .

از دیگر امتیازات کلیدی می توان سرعت پردازش  ۱۱۰۰ مگا هرتز دارای یک رابط حافظه ۵۱۲ بیتی، و ۲۸۱۶ سرعت پردازش جریان را نام برد .

Power color همچنین وعده داده است که کارت جدید این شرکت از قدرت ثبات بی نظیری بهره خواهد برد و این کارت گرافیک جدید به به لطف سیستم خنک کننده ی جدید خود به گرمای آتش جهنم نخواهد رسید که جای شکر دارد .

همانطور که شما می توانید در تصویر بالا می بینید، فن اصلی در یک زاویه ی ۱۵ درجه تنظیم شده است تا بتواند با توجه به گفته ی شرکت سازنده ی یعنی Power color جریان هوای مطلوبی را به لطف سیستم خنک کننده ی جدید خود بر قرار کند که در صورت نیاز سرعت چرخش فن را کم و زیاد کند .

نتیجه این است این کارت گرافیک در دمایی قرار می گیرد که سیستم شما به آن نیاز دارد و در نتیجه ی سیستم انرژی کم تری مصرف می کند و در نهایت عمل کرد بهتری خواهد داشت .

در ضمن هنوز شرکت Power color هیچ واکنشی در باره ی قیمت و زمان عرضه این کارت گرافیک قدرت مند از خود نشان نداده است اما بدون شک این کارت گرافیک با این ویژگی ها ارزان نخواهد بود و باید بهای سنگینی برای آن پرداخت .

باید نشست و دید که آیا این ابر کارت گرافیک می تواند با غول این صنعت یعنی انویدیا به رقابت بپردازد و ضمن اینکه شما می توانید اخبار مربوط به کارت گرافیک جدید انویدیا را اینجا ببینید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید