احتمال دارد iPhone 6s با رم ۱GB عرضه شود - تکفارس 
احتمال دارد iPhone 6s با رم ۱GB عرضه شود - تکفارس 

احتمال دارد iPhone 6s با رم ۱GB عرضه شود

امیرحسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 17:12
احتمال دارد iPhone 6s با رم ۱GB عرضه شود - تکفارس 

نسل جدید اسمارت فون های شرکت اپل قرار است سپتامبر پیش رو در مراسم اختصاصی شرکت اپل به صورت رسمی معرفی شود و اطلاعات مختصری طی ماه های گذشته از این اسمارت فون هایی که قرار است در این مراسم معرفی شوند منتشر شده است , اما حالا اخباری منتشر شده است که ادعا می کند که حافظه ی رم iPhone 6s قرار است تنها یک گیگا بایت باشد .

پیش از نیز شاهد چنین اتفاقاتی در نسل های قبلی آیفون بودیم , اما اگر این اتفاق تکرار شود به احتمال زیاد دیگر گجت شرکت آمریکایی iPhone 6s Plus نیز دچار سرنوشتی مشابه خواهد شد .

البته این می تواند تنها یک شایعه و یا حتی یک بازی تبلیغاتی از سوی شرکت اپل باشد زیرا نسل S اسمارت فون های آیفون همیشه یک جهش بزرگ در این سری بود و این در حالی است که مدل های دیگر معمولا یک طراحی جدید بودند .

همچنین شایعاتی حول iPhone 6s می باشد که می گوید اینبار iPhone 6s با یک طراحی ظاهری مشابه نسبت به iPhone 6 عرضه خواهد شد , اما چیپ ست این گجت ارتقا پیدا کرده است و از تکنولوژی Force Touch برای صفحه نمایش استفاده می شود , هنچنین این بار دوربین اصلی دوازده مگا پیکسل خواهد بود , حالا که نزدیک به یک ماه تا آغاز مراسم رسمی شرکت اپل مانده است باید صبر کرد و دید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد و زیرا همه چیز آن زمان معلوم خواهد شد .

نظر شما چیست آیا اپل این بار هم موفق می شود ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید