Unpacked 2015: سامسونگ از نسل پنجم فبلت های نوت رونمایی کرد - تکفارس 
Unpacked 2015: سامسونگ از نسل پنجم فبلت های نوت رونمایی کرد - تکفارس 

Unpacked 2015: سامسونگ از نسل پنجم فبلت های نوت رونمایی کرد

مسعود مقدم
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 19:52
Unpacked 2015: سامسونگ از نسل پنجم فبلت های نوت رونمایی کرد - تکفارس 

هم اکنون پنجمین نسل فبلت های پرطرفدار نوت از سامسونگ مقابل چشمان شما قرار دارد. همانطور که می بینید، این سری از فبلت های نوت، علاوه بر پیشرفت هایی که در سخت افزار داشته است، به طور کلی از طراحی سری های قبلی خود فاصله گرفته است و حالا در پشت این گوشی قاب شیشه ای، و در لبه های آن فریم فلزی مشاهده می شود.

gsmarena_001 (14)

 

فاصله ی قاب از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی این فبلت فاصله ی بسیار کمی دارد و قطر کاهش یافته ی آن، نوت ۵ را بسیار خوش دست ساخته است. همانطور که پیش بینی می شد صفحه نمایش این فبلت از نوع Super AMOLED می باشد که وضوح تصویر QHD را به ارمغان آورده است.

تغییراتی در S Pen این فبلت نیز مشاهده می شود. این نسخه از قلم های هوشمند قابلیت کلیک داشته و مکمل بسیار خوبی برای نوت ۵ به شما می آید. مشخصات اصلی این فبلت را به صورت خلاصه بازگو می کنیم که عبارتند از: رم ۴ گیگابایتی، پردازنده ی Exynos 7420  در کنار دو دوربین ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی که دوربین عقب آن، توانایی ضبط ویدئو های ۲۱۶۰p را نیز دارد.

حافظه ی داخلی این فبلت در دو نسخه ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی موجود است و هیچ گونه شیار درگاه Micro SD برای روی آن دیده نمی شود. هم چنین همانطور که در شایعات اعلام شده بود، باتری دو فبلت جدید سامسونگ ۳۰۰۰ میلی آمپری هستند و نوت ۵ از امروز برای پیش فروش در دسترس است در حال که کاربران آمریکایی باید تا بیست و یکم آگوست صبر کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.