Unpacked 2015: نهایتا تاریخ دقیق آغاز به کار Samsung Pay اعلام شد - تکفارس 
Unpacked 2015: نهایتا تاریخ دقیق آغاز به کار Samsung Pay اعلام شد - تکفارس 

Unpacked 2015: نهایتا تاریخ دقیق آغاز به کار Samsung Pay اعلام شد

امیرحسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 21:19
Unpacked 2015: نهایتا تاریخ دقیق آغاز به کار Samsung Pay اعلام شد - تکفارس 

Unpacked 2015 سر انجام به پایان رسید اما هنوز پس لرزه های آن دنیای تکنولوژی را در می نوردد , سامسونگ در مراسم Unpacked 2015 امسال که پوشش زنده ی خبری آن را در تک فارس شاهد بودیم اطلاعات تکمیلی از سرویس Samsung Pay را به صورت کامل معرفی کرد , این سرویس قرار است تا در روز بیستم آگوست در کره ی جنوبی و در بیست و هشتم همین ماه در ایالات متحده در دسترس باشد .

ضمن این که سامسونگ وعده داده است که این سرویس در آینده ای نزدیک همه ی کشور ها تحت پوشش قرار خواهد داد .

در مورد سرویس Samsung Pay هیجان زده اید ؟ خوب است , قرار است تا اسمارت فون های سامسونگ که از سال ۲۰۱۵ و بعد از آن معرفی و عرضه شدند ( Galaxy S6 / S6 edge / S6 edge+ / Note5 ) تبدیل به کارت اعتباری شما شوند که شما را از شر تعدد کارت های اعتباری نجات دهند , خب پس حق دارید هیجان زده باشید .

خب , سیستم های پرداخت بانکی شرکت های اپل و گوگل تنها با قابلیت NFC کار می کردند که خیلی مورد استقبال قرار نگرفتند و دلیل آن این بود که هنوز همه دستگاه های POS تکنولوژی کار با آنها را ندارند , بنا بر این شما مجبور بودید تا باز هم کیف پول خود را همه جا ببرید .

سرویس Samsung Pay می تواند هم از NFC پشتیبانی کند و هم از MST ( انتقال امن مغناطیسی ) , که این معنی را می دهد که این سرویس با دستگاه های قدیمی رابطه ی بهتری دارد و آنها را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد , اگر از کارت اعتباری وارد دستگاه POS می شود , مطمئن باشید که اسمارت فون های جدید سامسونگ همین کار را به خوبی انجام می دهند , اما خبر بد این است که گوشی های قدیمی تر این قابلیت را ندارند تا از دستگاه های MST پشتیبانی کنند , پس Samsung Pay از همه ی آنها پشتیبانی نمی کند , اما یک فرضیه وجود دارد که می گوید این استراتژی سامسونگ برای جلب مردم به سوی اسمارت فون های جدید این شرکت است .

فعال کردن این تکنولوژی خیلی سریع و آسان است و این تکنولوژی برای گوشی های هوشمند بسیار چشمگیر است و صبر کردن برای استفاده از آن در زندگی واقعی بسیار طاقت فرساست و باید دید مردم چه قدر از این تکنولوژی استقبال خواهند کرد ؟ نظر شما چیست آیا با عرضه اسمارت فون های جدید شرکت سامسونگ شما هم از این تکنولوژی استفاده خواهید کرد ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید