۵ کار که میتوانست +Galaxy S6 edge را بهتر کند - تکفارس 
۵ کار که میتوانست +Galaxy S6 edge را بهتر کند - تکفارس 

۵ کار که میتوانست +Galaxy S6 edge را بهتر کند

یاشار فتحعلی زاده
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 22:35
۵ کار که میتوانست +Galaxy S6 edge را بهتر کند - تکفارس 
خب عزیزان و همراهان سایت وزین تکفارس، همانطور که میدانید سامسونگ دو پرچم دار خود را رسما معرفی کرد ، Note5 و Galaxy S6  edge plus . در مورد طراحی باید گفت S6  edge plus به زیبایی مدل های کوچکتر خود است. بدنه زیبا که از بهترین مواد ساخته شده اند، در کنار سخت افزاری که به خوبی پیشرفت کرده است.  یک پردازشگر  ۶۴bit octa-core , که به ما نتایج خوبی در تست ها داده  ، همرا با یک رم ۴ گیگا-بایت LPDDR4 و تکنولوژی جدید ذخیره سازی سامسونگ که قول داده شده سرعت گوشی را به خوبی بالا ببرد. تکنولوژی هایی جدید و قابل توجهی که سامسونگ قول آنها را داده مانند TouchWiz  ، مد جدید پخش زنده برای دوربین و Samsung Pay . بنابراین S6  edge plus یک فبلت عالی به نظر میرسد ، اما از نظر ما بعضی قابلیت ها که باید داشته باشد را ندارد، که اگر بودند S6  edge plus بهترین میشد. با هم یک نگاهی به آنها بیندازیم.

پنل هایی مانند Note Edge

Edge screen اولین بار توسط سامسونگ در Galaxy Note Edge در تاریخ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد. صفحه خمیده این فبلت باعث میشد که تعداد زیادی پنل برای اپلیکیشن را در خود جا دهد که فقط در گوشه صفحه قرار داشتند. حالا S6  edge plus معرفی شده اما از آن پنل شکیل و زیبایی که در Note Edge  بود خبری نیست. این واقعا ناراحت کننده است که دیگر از Note Edge  و آن پنل پیشرفته ای که داشت، نمیتوانیم مدلی را ببینیم.

1

IR Blaster

تعداد زیادی از کاربران ، علاقه دارند تا از گوشی خود به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنند. در واقع ، این حقیقتی است که در آینده باید پذیرفت که تمام دنیای اطراف ما ، با گوشی هوشمند ما کنترل خواهند شد. بنابراین نبود چنین امکانی که بتوان با استفاده از آن ، تجهیزات و دستگاه های اطراف را کنترل کنیم ، شدیدا به چشم می آید.
2

قابلیت جدا شدن باتری از گوشی

با توجه به اخباری که سامسونگ منتشر کرده، مانند S6 و S6 edge باتری +S6 edge نیز غیر قابل جدا شدن است و نمیتوانید آنرا جدا کنید. بعضی از کاربران گوشی های هوشمند ، همیشه همراه خود یک باتری یدک دارند که به محض اتمام باتری، آن را تعویض میکنند. این کار شاید باعث شود بعضی از خریداران کمی در خرید این گوشی تامل کنند، مخصوصا باید در نظر داشت که این گوشی به خوبی انرژی مصرف میکند.

74

MicroSD slot

یکی دیگر از تغییراتی که در پرچم دار جدید سامسونگ صورت گرفته است، نبود جا برای کارت های حافظه microSD میباشد. با عرض پوزش باید گفت که اگر قرار است یکی از مدل های ۳۲ گیگا-بایت یا ۶۴ گیگا-بایت را خریداری کنید، باید بدانید که نمیتوانید مقدار حافظه خود را افزایش دهید.
SanDisk-Ultra-MicroSD-128GB-feature

بدنه ای که لغزنده نباشد

باید گفت که گوشی فوق العاده به نظر میرسد و در آن شکی نیست. به هر حال ، مشکلی در عقب گوشی است که در آینده برای کاربران دردسرساز خواهد بود. مدل های قبلی Note با بدنه چرم و کمی لغزنده باز قابل استفاده بودند، اما در طرفی دیگر، +S6 edge با بدنه شیشه ای لغزنده در عقبش ، کناره های باریک ، صفحه خمیده اش و اندازه بزرگش باعث شده که کمی در دست نگه داشتنش سخت شود.
Untitled

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.