با تصاویر منتشر شده از آیفون تاشو همراه باشید - تکفارس 
با تصاویر منتشر شده از آیفون تاشو همراه باشید - تکفارس 

با تصاویر منتشر شده از آیفون تاشو همراه باشید

حسین توحیدلو
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 23:42
با تصاویر منتشر شده از آیفون تاشو همراه باشید - تکفارس 

در گذشته تلفن های همراه زیادی به صورت تاشو توسط کمپانی هایی همچون سونی الیکسون و نوکیا و… در بازار عرضه می شد که برخی از کاربران همچنان علاقه ای به این نوع اسمارت فون ها دارند و برخی دیگر نیز عقیده ای ضد این نظر را دارند. برخی از منتقدان میگفتند که این نوع گوشی های همراه مشکلات زیادی نیز به همراه دارند. در هر صورت متاسفانه یا خوشبختانه امروزه هیچ کمپانی ای اسمارت فون های تاشو طراحی و تولید نمی کند. پس از آمدن صفحه های لمسی و علاقه بیشتر مردم از صفحه های لمسی باعث شد که گوشی های همراه دکمه ای از رده خارج شوند و همه کمپانی ها هم اکنون اسمارت فون های لمسی ای را وارد بازار می کند. در ادامه همراه ما باشید.

آقای مارتین هاجک یکی از طراحان سه بعدی مشهور جهان است که مر از گاهی اقدام به انتشار تصاویر رنده شده از اسمارت فون های مختلف می کند. حال به تازگی مارتین هاجک تصاویری را منتشر کرده است که در این تصاویر شاهد اسمارت فون آیفون تاشو هستیم. در آسیای شرقی به خصوص در کشور ژاپن بسیاری از مردم همچنان علاقه زیادی به اسمارت فون های تاشو دارند که متاسفانه تلفن های همراه تاشو چند سالی می شود که توسط کمپانی های مختلف تولید نمی شوند. در این کشور حتی افرادی که از اسمارت فون های جدید استفاده می کنند، حتما یک تلفن همراه تاشو نیز داشته یا دارند و استفاده از این دستگاه تاشو برای این افراد یک نوع حس نوستالژیکی محسوب می شود.

از باز کردن این اسمارت فون گرفته تا مشاهده کردن تماس های ورودی و همچنین بخش دیگر اسمارت فون که در مقابل چهره کاربر قرار می گیرد و نیم دیگری که در گوش کاربران قرار می گیرد که برای پایان تماس ها لازم نیست بر روی هیچ دکمه ای کلیک کرده و فقط کافیست اسمارت فون را یک بار ببندید و این کار باعث اتمام تماس شما ترقی خواهد شد. همانطور که در بالا نیز ذکر کردیم، بسیاری از افراد همچنان علاقه زیادی به استفاده از این نوع اسمارت فون ها دارند. شاید بر بسیاری از افراد سوال باشد که اگر روی اسمارت فون های تاچ به صورت تاشو عرضه شوند، چگونه خواهند بود. حال Martin Hajek تصاویری را در این زمینه طراحی و منتشر کرده است که میتوان پاسخ این سوالات را برای علاقه مندان داد.

در ادامه شما را به مشاهده تصاویر منتشر شده از اسمارت فون آیفون تاشو دعوت میکنیم.

دیدگاه شما در خصوص اسمارت فون آیفون تاشو چیست؟ به نظر شما پس از گذشت مدتی شاهد عرضه این نوع اسمارت فون ها خواهیم بود؟ آیا کمپانی های مختلف اسمارت فون هایی با شکل های متفاوتی وارد بازار خواهند کرد؟ دیدگاه های خودتان را حتما با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • راسپینا گفت:

    وای خیلی شیکه !! من همیشه عاشق گوشی های تاشو بوده ام و هستم . اصلا از لمسی متنفرم ! اگه این مدل تو بازار بیاد اولین نفری هستم که خریدمش .