اپل iOS 8.4.1 را منتشر کرد - تکفارس 
اپل iOS 8.4.1 را منتشر کرد - تکفارس 

اپل iOS 8.4.1 را منتشر کرد

حسین توحیدلو
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - 11:34
اپل iOS 8.4.1 را منتشر کرد - تکفارس 

اگر یکی از طرفداران سیستم عامل iOS هستید و اخبار این سیستم عامل را دنبال می کنید، حتما اطلاع دارید که کاربران مشکلاتی را در سیستم عامل iOS 8.4 گزارش داده بودند و علاوه بر مشکلات موجود در این سیستم عامل، وجود برخی از حفره های امنیتی باعث شد که کمپانی بزرگ اپل دیروز به صورت رسمی آپدیت جدیدی را برای تمامی گجت های یعنی آیفون، آیپد و آیپاد ها منتشر کرد. اگر یکی از کاربران کمپانی اپل هستید، هم اکنون میتوانید گجت خود را به iOS 8.4.1 آپدیت کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

کمپانی اپل به تازگی بروز رسانی سیستم عامل iOS 8.4.1 برای اسمارت فون ها و تبلت های قابل پشتیبانی خود عرضه کرد. در این بروز رسانی تغییرات بسیار زیاد نیستند و همانطور که می دانید کمپانی اپل در آپدیت iOS 8.4 از سرویس جدید خود با نام Apple Music رونمایی کرد که برخی از کاربران در این سرویس تازه تاسیس کمپانی اپل مشکلاتی را گزارش داده اند. علاوه بر این چندین حفره امنیتی و باگ نیز در سیستم عامل iOS 8.4 مشاهده شده بود. به همین دلیل کمپانی اپل برای بهبود عملکرد سرویس Apple Music تصمیم گرفت تا بروز رسانی جدیدی برای سیستم عامل iOS با نام iOS 8.4.1 منتشر کند. شایان به ذکر است که تغییرات کلی در سیستم عامل iOS زمانی رخ می دهد که شماره کلی و اصلی سیستم عامل تغییر کند. به عبارت دیگر در iOS 9 شاهده تغییرات و اضافه شدن قابلیت های زیادی به اسمارت فون ها و تبلت ها خواهیم بود. در آپدیت هایی که برای بهبود عملکرد سیستم عامل و گوشی منتشر می شوند، عدد بعد شماره اصلی (بعد از اولین ممیز) عرضه می شوند که در این آپدیت ها تغییرات چندانی را متوجه نخواهیم شد. آپدیت های ریزی نیز در کنار این ها عرضه می شوند که همه کاربران متوجه تغییرات به وجود آمده نخواهند شد. با این حساب ما در iOS 8.4.1 شاهد تغییرات زیادی نخواهیم بود.

در هر صورت در این بروز رسانی ما شاهد بهبود عملکرد سرویس Apple Music هستیم. در بروز رسانی iOS 8.4.1 چندین باگ رفع شده اند. از جمله این مشکلات میتوان به فعال نشدن کتابخانه‌ موزیک‌ های iCloud، عدم نمایش دکمه‌ ای برای اضافه کردن موزیک‌ ها و چندین مشکل دیگر که همگی آن ها مربوط به سرویس Apple Music است، اشاره کرد. در حال حاظر دکمه ای برای اضافه کردن موزیک ها به playlist اضافه شده است. در حال حاظر انتظار می رود زمانی که شما از رادیو استفاده می کند، سرویس tapping Love نیز کار کند.

شما بروز رسانی سیستم عامل iOS 8.4.1 را دریافت کرده اید؟ نظر شما درباره تغییرات به وجود آمده در سرویس Apple Music چیست؟ دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.